Forum > Färdiga produktioner

Asti - Även om jag måste ta farväl (ny version)

<< < (10/21) > >>

jonnerstone:

--- Citat från: Kenta K skrivet 06.12.2009, 02:49:27 ---Vad hände med den konstruktiva kritiken med låten i betrakning?

--- Slut citat ---

Ibland får den stryka på foten för humorns skull. Asti brukar ju inte skämmas för ett litet oväntat OT här och där  :lol: :wub:

Men det är fortfarande en rysligt bra låt med en berörande text.   Punkt!!!

asti:

--- Citat från: MaxB skrivet 06.12.2009, 00:40:32 ---
--- Citat från: asti skrivet 05.12.2009, 20:50:53 ---Jag bor numera i ett äldre hus där takhöjden på övervåningen inte är mer än 1,92.........får man vara med ändå?  :o :wacko:

--- Slut citat ---

Lyllos dig, i vårt gamla hus måste man luta huvet åt höger, då man kommit uppför trappan till övervåningen och ska gå i korridoren. Annars slår man skallen i det lutande taket.

--- Slut citat ---

Eftersom jag inte är så lång själv, så lider jag inte av det, men det kan ju också hjälpa till för att få
variation i en låt om man kört skallen i taket ett antal gånger....?  :unsure: :)

asti:

--- Citat från: Kenta K skrivet 06.12.2009, 02:49:27 ---Vad hände med den konstruktiva kritiken med låten i betrakning?

--- Slut citat ---

Tycker inte det har spårat ur i det här fallet! Mig gör det inget så länge man inte glömmer bort låten!
Tror att det behövs lite försök till humor och distans till det vi håller på med ibland!
/Asti

asti:

--- Citat från: jonnerstone skrivet 06.12.2009, 03:04:55 ---

--- Slut citat ---

Ibland får den stryka på foten för humorns skull. Asti brukar ju inte skämmas för ett litet oväntat OT här och där  :lol: :wub:

--- Slut citat ---

Tack!
/Asti

Marruschkka:

--- Citat från: asti skrivet 06.12.2009, 10:06:48 ---
--- Citat från: jonnerstone skrivet 06.12.2009, 03:04:55 ---

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

Tack!
/Asti

--- Slut citat ---

Oerhört fin text och din känsliga sång är som balsam för själen :P

Apropå OT, så uppskattar jag alltid ditt ödmjuka sätt att bemöta olika synpunkter, ofta med en skön humor.(och det var min punkt)

Tack för både fin sång och de skratt du bjuder rätt friskt på :)

/Marre

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion