Forum > Färdiga produktioner

Asti - Även om jag måste ta farväl (ny version)

<< < (5/21) > >>

Clemens:
Ja en fempoängare..funkar ju alldeles utmärkt som du gör den nu :) /C

jonnerstone:
Jag tycker att det börjar bli dags för dig att samla ihop din bästa vis-alster, kolla över dom och rätta till eventuella skavanker i framförande och mix och sen få¨dom mastrade tillsammans så att dom får ett enhetligt sound (av Tsmamble t.ex) och sen släppa dom som en nedladdningsbar skiva. Jag skulle kunna tycka det var trevligt och jag vet att min svärmor skulle bli till sig av lycka om man fick ge henne en sån gåva. (Hon är ett stort vis/trubadur fan och älskar allt från Björn Afzelius till Lars Winnerbäck) Som dessutom kommer från en hemmapulare. (Jag har spelat upp ett par av dina alster för henne och ögonen tindrar på'na)  :lol:

freddy:

--- Citat från: jonnerstone skrivet 05.12.2009, 15:14:19 ---Men om du läser i trådhuvudet vad trådskaparen (Asti) vill ha kommentarer på så är det ju just instrumenteringen och då hör det väl till god sed att man kommenterar på just detta oavsett om man tycker instrumenteringen är bra som den är eller om man har förslag på annat. Tror du inte MJ satt med en hel hög av tyckare och icketyckare som kom med förslag på både förbättringar och försämringar innan man kom fram till ett färdigt resultat. Det är ju så detta demoforum är tänkt att vara också, som ett bollplank där du bollar dina idéer med både lika och oliktänkande för alla har inte råd och lyxen att ha en hel stab runt sig som kommer med idéer.
Vill du bara visa upp din låt för andra utan att ta kritik om instrumentering och mixning  mm så är detta fel forum. Då finns det bättre sajter för sånt. Har kritiserar vi och kommer med förslag till både förbättringar och försämringar sen e det upp till var och en om man vill lyssna på och anamma dessa förslag.

--- Slut citat ---

Så jävla WORD på den! Vissa har inte fattat ett dugg här, slänger upp färdiga låtar och vill liksom bara ha glada tillrop och kommentarer. Förstår inte det. Då kan man väl posta sina nya låtar som en "världsnyhet" istället. Visst har alla olika smak och vissa kommentarer kanske man inte håller med om, däremot så kan man se tendenser hos vissa som ALDRIG tar något till sig och aldrig ändrar. Dom vill bara bli älskade :) och då känns det som att dom kan regga ett konto på myspace.com direkt istället.

Sry för OT asti..

Nu till låten.

Inte mycket att säga här. Jag gillar nog när du tar ut svängarna lite mer, men i denna låt är det inget behov jag känner. Du kan det här, det märks att du är på hemmaplan. Bra titel på låten med!

Gött jobbat gubben min :)

Kenta K:
Denna låt är kanske inte fulländad i syftet mix/master.

Men låten som matreal tycker JAG är fulländad. Ändra för gudsskuld inte något i melodin, sättet du sjunger och texten.
I love this....

:D

asti:

--- Citat från: Clemens skrivet 05.12.2009, 18:12:01 ---Ja en fempoängare..funkar ju alldeles utmärkt som du gör den nu :) /C

--- Slut citat ---

På en skala 1 - 100 ?  :)
Kul att den funkar - kanske faller under kategorin "funkislåtar"?  :)
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion