Forum > Demolåtar

temu+++++closig down

<< < (6/9) > >>

Emulator:
Jodå, Stajo har fått piano och bas-filer. Han väntar på sångfilen från ynot bara, sen så :D

Emulator:
BUMPA!

Nu har vi pillat ihop ihop lite finstämt med Mäster Stajos stråkar, och postar en mix på denna....

Länk till "Closing Down (Lord Of The Strings Mix)  TEMU feat. Stajo.

www.perfectbounce.se/closingdown(lordofthestringsmix).mp3

Tack för hjälpen Stajo, uppskattar verkligen detta!

Harmonica mike:
Tjena Boys.
Vilket intro,asa grymt.Vackert så jag blir nästan tårögd,men bara nästan.Tony ligger lite lite out of tune på nåt ord..synd..snyft.

Nåväl på det hela taget så är det mycket bra,drar på med en 4:a,och en halva av 5 helrör(stärkare,inte stänkare!) :P

Mvh
Micael

mahan:
Well well well...
Kompet är snyggt, har dock lite problem med sången. Kan tänka mig att banda Tony´s sång inte är det lättaste här, använder så vid skala att limitern inte hinner med. Några stället distar "s":et och några smackanden vilka sammaslaget med verb låter inte så kul. Och fortfarande stället vid 3:08 som får mig att tänka över allvaret i låten. Eller kanske detta är kulrock...

Men jag vet ju att ni försöker, och det låter gnälligt...
Fortsätt o jobba! :D

h.  Johan

ynot:
lyssnade på sången o visst sursr det till ordentlig på flertalet ställen blev tydligare ny,,Viste förut men köpte det,, skall nog ta ett snack med mr mickrofon o även kolla upp lite av smackljuden .
tack för feed
  tnoy

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion