Forum > Demolåtar

temu+++++closig down

<< < (5/9) > >>

mahan:
Just så...
Märker  efter fjärde takten att detta har jag redan troligtvis kommenterat detta snygga alster. Passet vid 3:23 alltid lika känslofyllt :P,
slå slänger in ett par frågetecken:
Stråkar på kommande?
Hör detta åxå till EP-stuffet?

h.  Johan

Emulator:
Japp, denna kommer på skivan är det tänkt!

De låtar som skall skickas som promo nu är Alive, Fear No Evil, och Canvas. :)

Stråkar är på G, tanken är att det skall bli en version med sång, piano och stråkar. ev. kontrabas, men det vete fåglarna!

tack för din andra lyssning :D

david.roennlund:
Väldigt fin låt , håller inte med de som anser att den är tråkig!
Visst är den lite monoton, men på ett positivt sätt  :P
Men i sammanhanget kanske det passar sig att säga att jag lider av monoton-fetish :ph34r:

Hm, när jag adderar stråkarret i huvudet så fattar jag vad ni är ute efter och visst skulle det vara snyggt på sitt sätt, men jag tycker låten vinner på att ha denna luftiga instrumentering, ståk + kontrabas skulle förtäta ljudbilden och, ja.... förtäta ljudbilden ^_^

Föresten så gillar jag skarpt att att sången ligger så långt fram i ljudbilden :wub:
Och så måste jag berömma för den underbara, inlevelsefulla, sången !

EDIT : det var länge sedan jag postade något utanför Off-topic...  :ph34r: detta är kanske början på något nytt  :)

Emulator:
välkommen ut då ;)

Ja, sången gör ju underverk för detta alster! Själv gillar jag också det halvskrapiga arret.

Stråkarret skall ersätta ellt det där, en stråkremix kan man säga. De två versionerna kommer sedan leva parallellt :)

Kul att du gillar det, och för sången får väl Ynot slå sig för bröstet :D

Harmonica mike:
Hur går det med stråk/bas arret på denna?
Skulle vara kul å höra..

Mvh
Micael

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion