Forum > Demolåtar
temu+++++closig down
Emulator:
tackar!
Ja, låten stannade av i opch med sångtagningen som tog oss lite på sängen, blev ju sån annan låt lixom.
Jag tackar för ditt erbjudande och skall försöka ordna denna midifil :D
tack för lyssning också!
dede:
Det här skulle kunna utvecklas till en riktig Foethussymphoni! Skulle vara riktigt kul om ni byggde på det ni har här även om det oxå är bra. Klocka in vid 10 min strecket!!!!!!! :)
Emulator:
oj, ja det är en tanke! Fler har påpekat detta med det lite mer pampigt orkesteraktiga.....i kombination med detta.
Tack för iden, jag ska ha den i bakskallen så kanske vi fipplar vidare med denna när lite mer tid finns.
tack för lyssning!
Dividend:
ganska trist låt tycker jag, bara hört en gång. Men kanske växer. Det positiva är sången, här finns känslor som jag inte kan komma åt just nu, därför lämnar den mig bara utan intryck...
Skall lyssna igen imorgon eller så... Återkommer
Emulator:
Tack för synpunkten. Bra att du gnäller på något! Dina positiva synpunkter blir desto mer välkomna och trovärdiga då! :)
Låten är nog en av de mer "homogena" (= tråkiga?) vi har gjort, om man tittar till arrangemanget och uppbyggnaden.
Min personliga åsikt är att det på något sätt harmonierar med ynots sångprestation som ger låten dess form.
Vi skall väl försöka få till ett stick/break här också, men det kommer nog först senare. Sedan håller en annan forumist på med stråkarr också, vi får se vad som kan hända där.
Tack för lyssningen!!!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida