Forum > Demolåtar
mahan - Harmonica Mike - Sunset Style
mahan:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 03.05.2007, 23:25:10 ---Tjena.
Jo det funkade ju..Lite låg volym bara. Vissa partier å övergångar flyter ju på riktigt bra..
Det låter lite John Popper(Blues Travelers),you know..
Kul å lira Johan.Blir spännande att se vilken del som blir kvar när sången kommer på.
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Jajajaja, blev så entusiastisk att var tvungen att slånga upp en "mellanversion". Hörlursmixet e ju vad de är. Hör ju nog nu att munspelet drunknar i gurasalladen :D
Men vi går vidare, just nu är höger hand förstörd för en stund av blåsor (den grymma basen, you know) men i morron drar det igång igen. Härligt att du deltar :)
h. Johan
Harmonica mike:
Har du tänkt på en grej Johan,ibland så är det så fruktansvärt marigt att få till en riktigt riktigt fet... BUMP! :lol:
Fick en 3 kilos havsöring idag,så nu är det lika mellan mig å kvinnan..
Fiske i morrn..
Trevlig helg
Micael
Dividend:
Mahan! Du har pm! Vill också höra låten.
mahan:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 04.05.2007, 20:50:35 ---Har du tänkt på en grej Johan,ibland så är det så fruktansvärt marigt att få till en riktigt riktigt fet... BUMP! :lol:
Fick en 3 kilos havsöring idag,så nu är det lika mellan mig å kvinnan..
Fiske i morrn..
Trevlig helg
Micael
--- Slut citat ---
Får väl strax hoppa in i min lilla LerJet och flyga upp till Luleå och hjälpa till med uppdragning av fisch :lol: :D
Dividend:
Detta rockar ju helt klart, munspelet är som en ensam klarinett i en mozartopera... (inga paralleller dragna) Bara det att den sitter väldigt bra.
Väldigt bra spelat av micael och mahan. :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida