Forum > Demolåtar
mahan - Harmonica Mike - Sunset Style
mahan:
Kommit en god bit framåt, vår vän Harmonica Mike erbjöd mig igen en gång chansen att få med ett munspel! :)
Nya versionen, fortfarande utan sång o solo, men med munspel som för tillfället följer hela låten ut. Fortsätter utvecklandet!
LÅTNAMN: Sunset Style
ARTIST/GRUPP: Johan Malmberg
GENRE: Some Rock
LÅTLÄNGD: 3:17
KOMPOSITÖR: Johan Malmberg
PRODUCENT: Johan Malmberg
EV. MEDVERKANDE: Harmonica Mike o husflugan
INSPELNINGSÅR: 2007
FORMAT: mp3
Ny version 4.5.2007 kl. 17:35
http://www.speedyshare.com/331831626.html
Tacksam för alla kommentarer :)
h. Johan
Harmonica mike:
Sorry Johan..
Nero spelaren funkar inte på denna länk :ph34r:.Tråkigt men så är det.Jag får väl läsa vad dom andra skriver och drömma mig bort tills du lägger upp den på färdiga demo sidan..
Mvh
Micael
mahan:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 02.05.2007, 23:42:38 ---Sorry Johan..
Nero spelaren funkar inte på denna länk :ph34r:.Tråkigt men så är det.Jag får väl läsa vad dom andra skriver och drömma mig bort tills du lägger upp den på färdiga demo sidan..
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Länge leve tekniken!
Det är som sagt bara very halvfärdigt men sku hjärna ha hört din kommentar förståd :mellow:
Harmonica mike:
Yeah man..
Nu funkar det.Drog ned å sparade den som låtnamn.mp3..
Gott rockigt ös i denna! Mixen låter bra,schysst sound på bas å drums. Här saknas ett solo å sång så har du en färdig rock låt.Helt klart en hållbar ide.Det svänger gott.
Mvh
Micael
mahan:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 03.05.2007, 00:10:48 ---Yeah man..
Nu funkar det.Drog ned å sparade den som låtnamn.mp3..
Gott rockigt ös i denna! Mixen låter bra,schysst sound på bas å drums. Här saknas ett solo å sång så har du en färdig rock låt.Helt klart en hållbar ide.Det svänger gott.
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Och så snackar du med nån bekannt LAX om munspel, annars kasta vi han i älva :o
h. Johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida