Forum > Färdiga produktioner
Astiz med CPG - Noone
asti:
--- Citat från: MaxB skrivet 02.12.2009, 19:02:29 ---Det är rart. Jag tycker du lyckes väldigt bra med din röst. Det är både att du (ni) har bra röst och att du dubbar på något sätt. Berätta gärna hur du gör.
--- Slut citat ---
Min fru säger att vi är rara ihop - CPG och jag! :)
Jag gör två likadana sångtagningar (dubbar) och här har jag inte panorerat ut dom.
Sjunger nära micken och har lite reverb och en gnutta snabbt delay. Eq: -2,3 db vid ca 125 Hz, +2,3 db vid 3000 Hz och 8500 Hz.
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti
asti:
--- Citat från: Tokai skrivet 02.12.2009, 19:10:09 ---Detta är bra, jättebra
Vid 2 min, 9. sek kommer ett beatlesflirt som känns faktiskt onödigt. Låten håller som den är förutan.
--- Slut citat ---
Väldigt roligt att du tycker det är bra! Var lite osäker om det var enbart dansbandskaraktär över låten.
"Sticket" är jag själv nöjd med, men jag kanske trillar in i Beatles-harmonierna utan att vara medveten om det längre...? :unsure:
Tyckte att det behövdes någon form av variation (och utfyllnad så att låten blev åtminstone 3 minuter :rolleyes: )!
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti
asti:
Bump! Vill gärna ha några mer synpunkter innan jag lägger denna till handlingarna! :(
Eddi:
Okejrå så här tänker jag.
En låt som mycket väl skulle ha kunnat utmana på tio i topp 1967 men som inte skulle ha blivit inröstad pga att den är för fjösig och icke rebellisk trots sina harmoniska kvaliteter. Det händer liksom inget.....
Sorry to downdrag men men what are friends for...
Eddi
equality:
Astiz? Var ju den där hemske löjtnanten i Argentina... :ph34r:
Snyggt arr, sång och särskilt körerna gillade jag. Annars väldigt konventionella harmionier som inte
dröjer sig kvar tyvärr.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida