Forum > Färdiga produktioner
Astiz med CPG - Noone
asti:
Här kommer en liten "tryckare", som kanske skulle passat till skoldansen på 60-talet....?
Jag bor ju inte så långt från Torleifs hemtrakter, så det måste väl hända förr eller senare...... :rolleyes:
Numera är jag så schizofren så jag vet inte vem av oss som sjunger vad! :)
Låttitel: Noone
Artist: Astiz med CPG
Låtlängd: 3:26
År: 2009
Musik och text: Asti & CPG
Clemens:
AstiZ... :) jo men! låter ju bara bra, riktigt bra låt du fått till! skulle ju platsa(t ) på en Lennonskiva..hög klass! ( Astiz skulle ju kunna vara en begåvad iranier oxo, om du nu funderar på att dela upp dig lite mer... :D ) /C
MaxB:
Det är rart. Jag tycker du lyckes väldigt bra med din röst. Det är både att du (ni) har bra röst och att du dubbar på något sätt. Berätta gärna hur du gör.
Tokai:
Detta är bra, jättebra
Vid 2 min, 9. sek kommer ett beatlesflirt som känns faktiskt onödigt. Låten håller som den är förutan.
asti:
--- Citat från: Clemens skrivet 02.12.2009, 18:34:59 ---AstiZ... :) jo men! låter ju bara bra, riktigt bra låt du fått till! skulle ju platsa(t ) på en Lennonskiva..hög klass! ( Astiz skulle ju kunna vara en begåvad iranier oxo, om du nu funderar på att dela upp dig lite mer... :D ) /C
--- Slut citat ---
Om jag vill bli spelad på rixradion kanske jag skulle ta med Asterix? :unsure: :)
Jättekul att du tycker det är bra! Tackar, tackar!
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida