Forum > Demolåtar

Per Rosqvist - Nude Angels Cantata

<< < (2/6) > >>

Emulator:
Lite udda från dig. Jag gillar det rätt mycket, men du måste nog sy ihop syntharna med det akustiska (duh) lite mer, det är som två magneter av samma pol. på håll går det rätt bra men det är svårt att få ihop dem :D

helt klart intressant, och det skall bli kul att höra hur denna sida komemr att utvecklas.

har förmodligen mer synpunkter efter ett par varv. meddelar här senare eller på msn :)

Dividend:

--- Citat från: Larsson skrivet 02.05.2007, 17:20:07 ---hejsan

det är symphony of voices du använder va?
angående musiken så låter det väldigt midi,och ja lite oinspirerat

men å andra sidan är detta inte riktigt min kopp te..
så ta vad jag säger med en nypa salt!!

btw flöjten är edirol eller?
 :)

--- Slut citat ---

Vad är symphony of voices??
flöjten är från EWQLgold, och jag har lagt delay på den

Dividend:
mnahan: tja verben är olika det stämmer, mycket större på gitarrerna än på konsertinstrumenten....
Grejen är att jag började gilla det synthetiska ljudet mer och mer efter massa genomlyssningar.
Men därmed inte sagt att jag inte kan göra en version som låter så "verklig" som möjligt

Dividend:

--- Citat från: Emulator skrivet 02.05.2007, 17:43:07 ---Lite udda från dig. Jag gillar det rätt mycket, men du måste nog sy ihop syntharna med det akustiska (duh) lite mer, det är som två magneter av samma pol. på håll går det rätt bra men det är svårt att få ihop dem :D

helt klart intressant, och det skall bli kul att höra hur denna sida komemr att utvecklas.

har förmodligen mer synpunkter efter ett par varv. meddelar här senare eller på msn :)

--- Slut citat ---

Dina synpunkter är välkomna..

Emulator:
En liten passus bara, denna ska låta overklig :)

Återkommer i morgon med mer :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion