Forum > Demolåtar
Per Rosqvist - Nude Angels Cantata
Toby:
Låter väldigt mycket midi vilket förtar känslan en hel del tyvärr. Introt med riktiga röster och instrument hade däremot varit riktigt häftigt! Gillar inte stilbrottet med den pumpande bastrumman...kinesdisco...sed an blir det bra igen. Tänker lite Wollenweider. Sedan låter det så splittrat och slumpmässigt så jag tänker att du driver med oss! :lol:
Alltså, jag gillar en del av de lugna partierna. Resten är i mina öron ganska osammanhängande. Sorry!
Men att göra en låt på 9 minuter, och få någon att lyssna, är inte dåligt! :) Grattis!
Mvh
Toby
Emulator:
lyssnat lite nu.
Tycker det funkar rätt bra det här, det hörs att du bryter lite ny mark. Underbart kaosartat vid 2 minuter!
jag tror att jag hittar de trådar du lagt ut att följa genom låten.
Churchill :) bor han oxo i kina ? ;)
Kul att följa mer av denna sort!
Dividend:
--- Citat från: Toby skrivet 04.05.2007, 19:14:57 ---Låter väldigt mycket midi
--- Slut citat ---
Vilket i detta fall innebär?
--- Citera ---vilket förtar känslan en hel del tyvärr. Introt med riktiga röster och instrument hade däremot varit riktigt häftigt! Gillar inte stilbrottet med den pumpande bastrumman...kinesdisco...sed an blir det bra igen. Tänker lite Wollenweider. Sedan låter det så splittrat och slumpmässigt så jag tänker att du driver med oss! :lol:
--- Slut citat ---
Det är nog du som inte förstår låten. ;) Lugnt, man kan inte gilla allt.
--- Citera ---Alltså, jag gillar en del av de lugna partierna. Resten är i mina öron ganska osammanhängande. Sorry!
--- Slut citat ---
Tja, den innehåller 3 tonarter låten, så klart vissa inte kan ta till sig det då. Kul att du orkadel yssna igenom alla nio minuter dock ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida