Forum > Demolåtar

Per Rosqvist - Nude Angels Cantata

<< < (5/6) > >>

Dividend:

--- Citat från: Light Head skrivet 03.05.2007, 08:06:50 ---
--- Citat från: 1up skrivet 03.05.2007, 01:58:43 --- Du har det fina i dig och det lämnar sina spår i musiken.

--- Slut citat ---

Är inte det är en komplimang som heter duga?!?!

(men jag hållar ju me!)

--- Slut citat ---

Sant! 1up vet hur man gör folk glada både med sin musik och sitt sätt att vara. :)

1up:
Gillar nya versionen mycket.

Basen måste dock sänkas. Och tyckte det var distortion på sången? Vill inte behöva klaga på distortion längre Per. :) Håll ett öga på nivåerna så de inte går i taket så ordnar de sig, ju. :)

Vissa partier är drööömska...

Dividend:

--- Citat från: 1up skrivet 03.05.2007, 17:09:56 ---Gillar nya versionen mycket.

Basen måste dock sänkas. Och tyckte det var distortion på sången? Vill inte behöva klaga på distortion längre Per. :) Håll ett öga på nivåerna så de inte går i taket så ordnar de sig, ju. :)

Vissa partier är drööömska...

--- Slut citat ---

Instrumentierat om lite nu. Nu är den helsynthetisk. förutom flöjten och violinerna. Och jag hoppas att den inte distar. Dock är det en övergång som jag stör mig på, men den får väl vara så....

Jäpp, detta är även en bump.... Fler  åsikter och analyser? Skall churchill höjas eller tas bort?

Kenta K:
Han är död. Låt honom va det....  ;)

Dividend:

--- Citat från: Kenta K skrivet 04.05.2007, 17:09:12 ---Han är död. Låt honom va det....  ;)

--- Slut citat ---

HEhe. Han är cool ju. JAg låter som en galen satanistpräst :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion