Forum > Demolåtar
EasyPeasy - Drömmar
EasyPeasy:
Tack för kommentarerna, det var roligare än jag trodde :)
@Gurano: Tack. Du har helt rätt, den slutar så abrupt för att det är tänkt att den ska fortsätta.
@Zorrow: Vad bra! Jag har dock inte tänkt närmre på hur stråkarna ska spelas. Förslag är välkommet!
@Eko: Tackar, men jag tror du missförstår. Leveranstiderna är densamma som allt annat, men själva installationen tar lång tid. Eller så är det möjligen bara jag som är otålig och vill sätta igång med annat. :unsure:
@Space: Honom har jag aldrig stött på, men jag kollade lite på youtube och jag ser likheten. Det var dock inte medvetet ;)
Är det någon som drar sig för att komma med lite beskare kritik så är även det välkommet så länge det är konstruktivt! :)
Kon-Trollet:
jättefint EasyP - om du lägger till en cool elbas med nån läcker effekt, typ chorus, och hittar en laidback melodi för den, så blir det riktigt njutbart ! bra jobbat! :)
EasyPeasy:
Tack för förslaget! Jag återkommer efter att jag testat lite!
MaxB:
Bra! kan tyvärr inte komma med nånting som kan förbättras - utom slutet förstås.
Håller med Spacetrucker assosiationerna far till Schulze
hogge:
Välkommen till KR!
Det här gillade jag skarpt, men jag sitter ändå och längtar efter sången som aldrig kommer.. Men för övrigt är det snyggt och välarrangerat..
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida