Forum > Färdiga produktioner

Lyxvarianten - Tomten är ett svin

<< < (4/4)

Lyxvarianten:

--- Citat från: asti skrivet 05.12.2009, 21:11:15 ---Skitkul låt - fyndig text! Den här inbjuder ju också till dans! Perfekt att upp och studsa till efter att ha vräkt i sig skinka, rökt lax, rökt ål, prinskorv, sillsallad, brysselkål, revbensspjäll, Janssons frestelse, köttbullar, omelett, dopp i grytan, löksill, senapssill, vörtbröd, 4 snapsar Gammeldansk och 3 flaskor julöl!  :o
Fylllig, fin ljudbild och bra mix!
/Asti

--- Slut citat ---

Kul att du gilla den! Sen verkar du ju gilla julbord också:P Var på ett i fredags och nu känns det som att jag fått svininfluensan (Kan det ha varit julskinkan tro?).

asti:

--- Citat från: Lyxvarianten skrivet 07.12.2009, 10:13:42 ---
--- Citat från: asti skrivet 05.12.2009, 21:11:15 ---Skitkul låt - fyndig text! Den här inbjuder ju också till dans! Perfekt att upp och studsa till efter att ha vräkt i sig skinka, rökt lax, rökt ål, prinskorv, sillsallad, brysselkål, revbensspjäll, Janssons frestelse, köttbullar, omelett, dopp i grytan, löksill, senapssill, vörtbröd, 4 snapsar Gammeldansk och 3 flaskor julöl!  :o
Fylllig, fin ljudbild och bra mix!
/Asti

--- Slut citat ---

Kul att du gilla den! Sen verkar du ju gilla julbord också:P Var på ett i fredags och nu känns det som att jag fått svininfluensan (Kan det ha varit julskinkan tro?).

--- Slut citat ---

Ja, eller kallskänkan!  :)

hogge:
Musiken är ju inte min riktigt, men det här vara både bra och kul som sjutton..

Lyxvarianten:

--- Citat från: hogge skrivet 09.12.2009, 17:17:09 ---Musiken är ju inte min riktigt, men det här vara både bra och kul som sjutton..

--- Slut citat ---

Kul att du gillar det lite iaf:)
Det kanske blir lite lättare att ta åt sig när man vet att det är en glad amatör som har suttit hemma med svininfluensan och pulat:D

Lyxvarianten:
http://www.youtube.com/watch?v=LozMiiF0e-Y

Nu ligger videon ute!:D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion