Forum > Färdiga produktioner
Gränslandet - Gränslös Jul
Wernborg:
Mina synpunkter.
[off-topic]Som jag gissar kommer att ignoreras eftersom era låtar alltid dyker upp på färdiga direkt och aldrig ändras därefter? Vill ni egentligen ha konstruktiv kritik eller släpper ni inget här förrän ni anser det helt klart och då är det verkligen klart? Bara nyfiken.[/off-topic]
* Grymt bra arrat och en jättebra låt.
* Lite för slöa trummor. Speciellt virveltrumman där jag tror att en liten elektronisk dito skulle sitta som en sportmössa. (Typ 808-virvel) Mahan var tidigt inne på att dom var för framträdande i mix också. Håller med.
* Skulle vilja ha mer reverb mest överallt. :lol: Carola gjorde en julskiva för några år sedan där denna låt hade passat in fint.
* Bra sånginsatser alla. Speciellt trevligt med flera röster. Cykeln sjunger bättre än någonsin tidigare måste jag säga.
* Lite lik "Always on my mind" i några fraser. Positivt tycker jag för jag tycker om snygga stölder.
God Jul
Kenta K:
ydderF: Hur skall vi då göra? :ph34r:
Kon-Trollet:
We are the Wöööörld - We are the Tjill-Drennn... :lol:
jag tycker vi kan göra detta till KR:s eget live-aid tema, där vi alla kan få vara med å yla en snutt...haha.. :D - skulle va skitkul....
men seriously - det här var riktigt fint...proffsigt å så skönt att det finns några tjejer med här på forumet ( ni kan ju sjunga på riktigt... - vi killar kan bara spela luftgitarr :rolleyes:)
lite överstyrt i mina pissiga datorhögtalare dock, men det är säkert bara här i min burk det skorrar.
bra bra bra :)
ydderF:
--- Citat från: Kenta K skrivet 02.12.2009, 14:14:05 ---ydderF: Hur skall vi då göra? :ph34r:
--- Slut citat ---
Ingenting, min gode mann. Den är " i trycken ".
Men tack för att du lyssnade och brydde dig ;)
Kenta K:
Stop the press!!! :wacko:
Happ. Inget o göra då. ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida