Forum > Färdiga produktioner
Asti & CPG - A place not far away
MaxB:
Ja, det är härligt att få ta del av "er" musik. Det finns så mycket vackert som ännu inte sagts och du har en hel del att säga hela tiden.
Det är vackert! :wub:
Harmonierna :wub: :wub:
Stämmorna :wub: :wub: :wub:
equality:
Prydligt co-lab( :rolleyes:) igen! Man får hoppas att ingen Ono kommer emellan! Oh no! :D
Snyggt med att bara använda trummorna i responsen. Harmonimässigt inget som står ut direkt och
jag hör inget av de hyllade stämmorna :unsure: men snyggt och prydligt som sagt.
cykeln:
Snyggt med trummlösa starter på verserna! Ger bra dynamik i låten och en fin skjuts när trummorna går igång
Skull önska något färre slag även på den del som har trummor
Gillar ljudet på gitarren
Väldigt bra sång och ljudet på den - nära
Jag tror att du har lämnat Beatles lite för Hollies här :D
Hör ingen kör eller stämma från cpg? :unsure:
Bra igen!
Albumtitel - Rubber Roots? :D
asti:
--- Citat från: MaxB skrivet 27.11.2009, 15:19:56 ---Ja, det är härligt att få ta del av "er" musik. Det finns så mycket vackert som ännu inte sagts och du har en hel del att säga hela tiden.
Det är vackert! :wub:
Harmonierna :wub: :wub:
Stämmorna :wub: :wub: :wub:
--- Slut citat ---
Jätteroligt att du gillar det här och tycker det är vackert!
Sången är dubbad i refrängen - antar att det är det du menar med "stämmorna"!
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti
asti:
--- Citat från: equality skrivet 27.11.2009, 18:35:41 ---Prydligt co-lab( :rolleyes:) igen! Man får hoppas att ingen Ono kommer emellan! Oh no! :D
Snyggt med att bara använda trummorna i responsen. Harmonimässigt inget som står ut direkt och
jag hör inget av de hyllade stämmorna :unsure: men snyggt och prydligt som sagt.
--- Slut citat ---
Ja, vi kompletterar varann rätt bra, tycker jag! :) "Ingen Ono synes än" - julsnapslåt? :unsure: :)
Trummorna som "svarar" i verserna är ju egentligen sådana som brukar användas för att bygga upp inför refrängen,
men här tyckte jag det passade bra att bara ligga kvar med dom några takter.
Det var som sagt dynamiken jag ville testa här i första hand och inte några "udda" harmoniföljder, så det blev rätt så
traditionellt! Nej, här tyckte jag inte det passade så bra med stämsång.
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti (CPG hälsar)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida