Forum > Färdiga produktioner
Zorrow - Luxuria
bjurte:
--- Citat från: zorrow skrivet 28.11.2009, 13:50:02 ---Man bugar och tackar om Herr Hensley ville göra sig besväret :D
--- Slut citat ---
Sådär en Länk med filer att ladda ner är på väg!(en Mp3:a som vi tycker det ska låta och en wav med en ensam orgel)
Men vi är inte så säkra på att det var en så bra Ide längre,du får lyssna och avgöra själv..
Den där Djääv...a Ken Hensley måste ha varit "stenad eller bakis" men mycket till lir som passar låten blev det inte.. :blink:
eller visst funkade det men så mycket luftigare blev det inte.
Du får avgöra själv,och Herr Hensley lät hälsa att han inte skulle stämma skiten ur dig om du skippar hans 'mackor' :lol:
bjurte:
Alltså en länk till din mail är det.
Har bara 10 meg själv att lagra på(tack för det Telia) ;)
zorrow:
Man tackar! Snabbkollade och det tillför! Skall kolla ordentligt imorgon men nu är det god natt! Z
bjurte:
--- Citat från: zorrow skrivet 30.11.2009, 00:12:26 ---Man tackar! Snabbkollade och det tillför! Skall kolla ordentligt imorgon men nu är det god natt! Z
--- Slut citat ---
Kul,jag kan oxo prova lite mer då detta allvarligt talat var gjort på en "pissekvart" medans frugan stog bakom ryggen och skrek att det är dags att börja med middagen.. :P
Jo så är det Uriah har gått från att vara en Dickens skurk till att vara en Kökstoffel. B) (Helt Okey,i mitt nästa liv ska jag vara Kock :rolleyes:)
zorrow:
Ny version uppe. Jag har varit lite sparsam med orgel (supertack Uriah) och pålägg för att hålla kvar det tunga och rena soundet samtidigt som jag vill ha lite mer variation i låten. Funkar det? Hur låter mixen nu? Jag har försökt att ta till mig alla bra kommentarer ovan.
Cube och MaxB - tack för lyssning och bra tips.
Flabb - Iommi har influerat introriffet en del :wub: Låten är egen och nummer två i en svit av sju och gjord tillsammans med en kompis (sångaren). Tack för kommentar.
Mahan - det hela började med att polarn som sjunger inte tyckte att jag gjort någon riktigt tung låt... Jag mailade honom introriffet och han fyllde på med riff. Det blev lite ge och ta och sedan fanns grunden som låg uppe tidigare. Eftersom polaren sjunger vill jag inte ändra det. Jag gillar hans röst. Sologuran är höjd i verisonen ovan. Tack för lyssning!
Bengan - Tack för lyssninig. Vågar du dra upp volymen nu? ;)
Uriah - Kock?? Vi har ju WKB ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida