Forum > Demolåtar

equality - At the end of the year

<< < (2/8) > >>

Åsa:
..vackert och sorgsamt.. mycket känsla.

Fint!

^_^

martinm:
Bra gitarrljud och spel. Nån gång framöver vill jag höra denna låten med fler instrument men den är också skön i detta avskalade arr. Bra med spelaren som snurrar runt på box.net eftersom låten växer vid fler lyssningar.
Kanon :)

equality:
ydderF: Time out mind måste vara Dylans viktigaste platta efter Blood on the tracks. Not dark yet gick förbi alla psykologiska försvar när jag hörde den 1997. En fantastisk låt och jag blir naturligtvis glad att du nämner den i sammanhanget. Tycker inte jag fick till flytet i gitarrspelet som när jag övade på låten tidigare. Låter trevande nu. Jag är ändå ganska nöjd med det tillskruvade gitarrljudet. Kanske skall gå lite snabbare...?

cykeln: Tack för fin kommentar. Kom på att jag inte har lyssnat på hans julskiva. Ska skriva det på komma-ihåg lappen på kylskåpet.  :D

Wernborg: Fina kommentarer där W. Tack för dom! Tycker också det vore intressant med ett lyhört jazzsnubbearr, typ Pastorius på bas, Zavinul på synth och Wernborg på gitarr! Harmisarna är nästan fånigt simpla. Får du nån lucka så... vore jätteintressant.  :)

Marruschkka: Tack Marre! Fina ord som gör mig glad!  :wub:

Åsa: Tusen tack! Fina ord igen!

martinm: Glad att den växer med flera lyssningar och tack för att du lånar ut dina öron till det!

Lutar åt en nyinspelning med liten tempohöjning och något mindre plottrig gitarr om det hinns med innan deadline.

Eddi:
Har inte hunnit göra nåt inlägg men jag har lyssnat ett gäng gånger - det blir så med playern :D
Allvarlig eftertänksam text till bra gitarrspel - läser att du tänker lira in snabbare tempo blir nog bra och din röst är lite halvosäker på några ställen, men det blir bättre i en ny tagning.
Jula på

Dividend:
Playern hackar för mgi :)  3G sitter jag på, känns som tillbaka till telefonmodem-åldern...

Låten verkar välspelad och bra, karakteristiskt gitarrljud. Ett tecken på att Eq varit framme.
Men på denna snabblyssnign, kände jag itne precis julkänslor ;)  (fast det är iofs inget krav, folk i allmänhet kanske lyssnar och tänker på en högre abstraktionsnivå än jag. ;)

Får återkomma, men jävligt schysst paket iaf!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion