Forum > Färdiga produktioner

Gurano & Aettan- Climbing a mountain

<< < (4/7) > >>

Harmonica mike:
Tjoho Göran.

Lirade lite bas då..Hade svårt att höra trummorna så det är inte så tight,men nåt sånt här tänkte jag basgången mot nuvarande drums..
Köper du mina (bas)tankegångar så behöver jag en verre med halverade guror volymmässigt så jag hör trummorna ordentligt..

Edit: Såg att Burnin´sven ville lira så kör så det ryker!

Mike

hogge:
Jäklar va Du är produktiv... Det här låter konstigt, men kul.. Jag kan nog fastna även för denna om jag lyssnar några gånger till..

Gurano:

--- Citat från: hogge skrivet 26.11.2009, 17:49:28 ---Jäklar va Du är produktiv... Det här låter konstigt, men kul.. Jag kan nog fastna även för denna om jag lyssnar några gånger till..

--- Slut citat ---

Lyssna du några gånger till----:)
Nä så produktiv är jag inte, har bara haft jäkligt mycket ledig tid sedan jag bröt armen. Ska börja jobba nästa vecka å då e jag tillbaka i det vanliga lunket, med endast lite tid till det jag egentligen vill göra.

Ha de
Gurano

Gurano:
Hej igen nu ser jag denna som klar för tillfället. Vissa saker kan läggas till naturligtvis och andra kanske dras bort men det får bli en annan gång :) Sång kanske kommer att läggas på.....vi får se

Jag sitter dock med relativt dåliga lurar så mixningen kanske inte är den bästa (jag mixade basen kanske för lågt). Säg till i så fall så kan jag korrigera det hela. Trummorna är inte särskilt utmärkande utan är där bara för att driva på. Jag ser detta som en kort låt som stompar på i sitt mak och gör en glad (i alla fall mig :) )

Hoppas att några av er finner den nöjsam  :unsure:

Gurano

equality:
Blev jättebra tycker jag. Fint baslir!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion