Forum > Demolåtar

[8Dec] A better man

<< < (4/6) > >>

hogge:
Helvete... Förlåt, men HELVETE sån hit Du har på G här.. Det här är riktigt riktigt bra..  :wub:

Ser med spänning fram emot Freddys mix (även om jag inte har några problem med den nuvarande heller)..

Det här ska jag köra på högsta volym i helgen!!

Bass:

--- Citat från: hogge skrivet 10.12.2009, 18:54:05 ---Helvete... Förlåt, men HELVETE sån hit Du har på G här.. Det här är riktigt riktigt bra..  :wub:

Ser med spänning fram emot Freddys mix (även om jag inte har några problem med den nuvarande heller)..

Det här ska jag köra på högsta volym i helgen!!

--- Slut citat ---

Tjenare Hogge!
haha tack så mycket! Har på känn att denna låt inte kommer komma mycket längre än till garderoben som allt annat man gör nuförtiden haha Men jag blir ju brutalt inspirerad och glad över att läsa till mess här!!   :D :D
Jag ser också sjukt mycket fram emot att höra vad Freddy kan tänkas få ut av detta.. Tycker till och med att det är roligare att se vad andra kan göra med ens material än att skriva den  B)

Mvh Bass!

Eddi:
Har en=dast lyssnat på den version som ligger i topp-posten nu och den enda l=illa invändningen jag har är snubbleriet på introt =som kanske till och med är medvetet? Himla bra låt vä=l disponerad och bra sjungen. Som =sagt kan bli intressant att höra va=d Freddy gör det är ju hans gata det här tycker jag.
=====Spänningen är oli=iiidlig.

perrra:
Du är ett proffs, fantastiskt!!!!!

Jag funderade lite på om det är nån masterkompressor eller masterlimiter som trycker ihop hela mixen?  Det känns lite väl pumpigt :) annars!

GRYMT

Bass:

--- Citat från: perrra skrivet 15.12.2009, 11:47:03 ---Du är ett proffs, fantastiskt!!!!!

Jag funderade lite på om det är nån masterkompressor eller masterlimiter som trycker ihop hela mixen?  Det känns lite väl pumpigt :) annars!

GRYMT

--- Slut citat ---

Tjenare!
Haha jo.. jag har compress-syndrom. Lyckas ofta sabba till mycket i mixandet. Men jag kämpar på med att försöka få till det ^^
Jag har lagt en kompressor på hela mixen som jag försökte limma ihop mixen med. Sitter med Adam A7 monitorer men hör inte att det pumpar i dom.. när jag sätter mig i bilen med mixen hör jag dock att det pumpar som attan.
Kul att du gillade denna också!
mvh Bass

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion