Forum > Färdiga produktioner

mahan - Sommarenergi(t)

(1/6) > >>

mahan:
I nåt skede var de lite planer på samarbete med denna naiva lilla låt. Men så satt jag en natt och petade med den och tyckte den började likna en sommarplåga. Alla får ju tycka hur dom vill. Och nu e den så pass färdig att jag vill (ego) ha den i Media Centret.

LÅTNAMN:               Sommarenergi(t)
ARTIST/GRUPP:        Johan Malmberg
GENRE:                   reggarock
LÅTLÄNGD:              3:40
KOMPOSITÖR:          Johan Malmberg
PRODUCENT:           Johan Malmberg
EV. MEDVERKANDE:   husflugan
INSPELNINGSÅR:       2007
FORMAT:                 mp3

RIS o ROS mottages fortfarande på samma adress :)

Harmonica mike:
Tjena.
Här funkar Nero spelaren perrens..Jorå,det har tagit sig.Nu har du sommar plågan klar,bara å skicka in..Jag ler när jag hör låten,och det är ett gott tecken.Sommaren är ju en härlig tid med mycke kul och lång väga gäster(åtminstone för mig).Drar ut låten på skiva för att spela i stugan i sommar,om det är ok? Då endast för gäster och övriga vänner,särbo och min hund :D

Mvh
Micael

mahan:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 01.05.2007, 23:20:53 ---Tjena.
Här funkar Nero spelaren perrens..Jorå,det har tagit sig.Nu har du sommar plågan klar,bara å skicka in..Jag ler när jag hör låten,och det är ett gott tecken.Sommaren är ju en härlig tid med mycke kul och lång väga gäster(åtminstone för mig).Drar ut låten på skiva för att spela i stugan i sommar,om det är ok? Då endast för gäster och övriga vänner,särbo och min hund :D

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

Jovisst, music to the world! :D
Känns bra om låten lixom hittar en plats. Till stugan eller ut på böljan den blå, lite svalti luftenän men...
Snart har vi sommarsol och silversand :)
Hoppas du får dina apparater i skick och att int alltför mycket gick förlorat, påminner mig förstås att göra backup, right now!

h.  Johan

Soundborn:
Oh vilken sommarlåt!  :D
Kan inte ge någon direkt kritik, jag gillar't!

mahan:

--- Citat från: Soundborn skrivet 02.05.2007, 05:46:51 ---Oh vilken sommarlåt!  :D
Kan inte ge någon direkt kritik, jag gillar't!

--- Slut citat ---

Just de, ingenomenaöratutgenomandragla dmusik-avdelningen!
Kul att du gillar :)
H.  Johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion