Forum > Färdiga produktioner
De Gränslösa - Fet Liten Måne
morgonte:
--- Citat från: ydderF skrivet 04.12.2009, 13:35:36 ---Lite konstig kritik det där.. Du säger at den är underbar, men vil likevel ha alt lite anorulnda... :unsure:
--- Slut citat ---
Ja, precis så är det! :blink: ;) Ett annat sätt att säga det är att den känns lite försiktigare än den skulle kunnat vara, ungefär som att beställa en rätt med tre chilipeppar på menyn och tycka att det borde stått två chilipeppar... Den är fortfarande god, och inte alls tam, men...
--- Citat från: ydderF skrivet 04.12.2009, 13:35:36 ---Tror inte jag fatta helt vad du mena med "stråkarna kunde utökas med blås". Vil du ha stråk i tilägg til blåset?
--- Slut citat ---
Ja, som exempel på att "skruva åt ett varv till".
ydderF:
Jag tror jag vet huvudårsaken til att det kjänns forsiktigt..
Alt du hör forutan stränginstrumenten, är ju plugins.
Trummorna är spelat med Superior drummer, blåset och pianoet är plugs.
Hade det varit "äkta" människor som hade samlats i ett rum och lirat så blod och svätt hade runnit,
så hade resultatet varit mycket mer mäktigare :)
Men så är du ju inte. Vem har råd til det?? :blink:
Så jag är rädd att här kommer nog den digitala världen til kort..
Samtidig så är det ju en bra skissa om vi ska gjöra den "på riktigt" nån gång.
John Isak:
Oj, vilken pärla jag hittade! Mycket trevlig bekantskap och tack för en mysig lyssning. :)
cykeln:
--- Citat från: John Isak skrivet 08.01.2013, 13:53:43 ---Oj, vilken pärla jag hittade! Mycket trevlig bekantskap och tack för en mysig lyssning. :)
--- Slut citat ---
Tack för att du vädrade denna efter alla år - kanske vi återkommer med något vad det lider ... :)
Jocke:
Tack för att du lyfte den här John Isak! :) Fattar inte hur jag kunnat missa den här... Helt underbar! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida