Forum > Färdiga produktioner
Clemens-The Midnight Hour
Eddi:
--- Citat från: Clemens skrivet 20.11.2009, 15:42:48 ---
--- Citat från: martinm skrivet 17.11.2009, 19:32:53 ---Snyggt. Tänker på Schaffer o J:son Lindh.
Funkar som jullåt.
:rolleyes:
--- Slut citat ---
Ja.. ligger nog rätt nära skulle jag tro...Tack! /C
--- Slut citat ---
Kanske kan kompletteras med tvärflöjt då? Som nån skrev - lite långsam - men sköna ljud har du fått till.
Clemens:
--- Citat från: cykeln skrivet 22.11.2009, 14:24:40 ---Absolut jul!
Väl spelat
Slutet har en egen magi!
Sista låten på plattan!
--- Slut citat ---
Hello!
Sorry för sent svar!...Tack! /C
Clemens:
--- Citat från: SYNTH skrivet 24.11.2009, 19:59:52 ---Snyggt gjort en riktigt skön mysig stämningsfull låt du har fått Clemens! :)
--- Slut citat ---
Tjena Synth!
Tackar! :) /c
Clemens:
--- Citat från: equality skrivet 23.11.2009, 02:37:55 ---Låter ju(v)ligt, Schaffer och J-son Lind-inspirerat. Supersnyggt. Häftigt med gitarrljud utan transienter. Snacka om wall of sound..! Härligt att avsluta kvällen med detta. Tack för den!
--- Slut citat ---
Ja..Schaffer och J-son har man ju lyssnat på en del när det begav sig...Tack! /C
Clemens:
--- Citat från: Rattlesnake skrivet 26.11.2009, 00:09:26 ---Skön kontemplativ musik. Mixen låter verkligen bra, och jag hoppas masterkompressorn blir snäll på denna. Gitarrljudet låter verkligen Schaffer på "brusa högre", åtm som jag minns den.
Kvalar in som julsång pga av de smakfulla gosskörerna, det ger verkligen rätta stämningen. ^_^
--- Slut citat ---
Tjena!
Ja..körerna blev räddningen :) ( inte en bjällra så långt örat når ) Tack för lyssning! /C
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida