Forum > Färdiga produktioner
Clemens-The Midnight Hour
Clemens:
--- Citat från: Dividend skrivet 18.11.2009, 15:24:17 ---Det låter bra C.. en komposition som håller en uppmärksam genom hela låten.
Jättebra!
--- Slut citat ---
Ja..har haft en del problem, rent spelmässigt i fraseringarna..är väl inte nöjd med stråkarna i slutet.. soundet, men jobbar vidare på det...tackar! /C :)
Avslappnad:
Oerhört vackra ljud och stillsamt. Men inget mer? Förväntade mig någon slags tema a la jul som kommer in och tar över lite grand men det inträffade aldrig. Kändes lite tomt tycker jag. Du bygger upp en oerhört vacker och förväntansfull stämning men sedan blir det knappt en tummetott i mina öron.
Clemens:
--- Citat från: Avslappnad skrivet 18.11.2009, 15:34:28 ---Oerhört vackra ljud och stillsamt. Men inget mer? Förväntade mig någon slags tema a la jul som kommer in och tar över lite grand men det inträffade aldrig. Kändes lite tomt tycker jag. Du bygger upp en oerhört vacker och förväntansfull stämning men sedan blir det knappt en tummetott i mina öron.
--- Slut citat ---
Julafton i ett nötskal... :D /C
Clemens:
--- Citat från: ydderF skrivet 18.11.2009, 15:20:09 ---Oj vad vackert och smakfullt!
Don't change a thing!!!!!
Den är perfekt som den är nu!
Tack för att du slängde upp den. It's a keeper.
--- Slut citat ---
Kul att du gillar!...jo blev tvungen att ändra lite, var lite "stolpig" här och där..men annars samma.. :)Tack! /C
Clemens:
--- Citat från: martinm skrivet 17.11.2009, 19:32:53 ---Snyggt. Tänker på Schaffer o J:son Lindh.
Funkar som jullåt.
:rolleyes:
--- Slut citat ---
Ja.. ligger nog rätt nära skulle jag tro...Tack! /C
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida