Forum > Färdiga produktioner
Eko - LoveMachin
Kornstad:
Oj vad Billy Idol-vibbar jag fick i början av låten.
Det är coolt med ekot i första strofen, men sedan blir det lite jobbigt.
Kanske skulle låte det försvinna ett tag för stt återkomma i ref.
Fast vi gillar ju förvisso Eko.....
Eddi:
--- Citat från: MaxB skrivet 16.11.2009, 20:12:20 ---I know
It's been comin' for some time B)
Lite stökigt med många samtidiga i min lyssning. Mitt tips: Fortsätt att strama åt musikanterna. Nu låter sången bättre, tycker jag.
--- Slut citat ---
Lyssna för tusan inte på den i KR-spelaren det är första utkastet som sitter fast där
Men lyssna gärna på den nya verren en hel låt nu - och första i MacMini me Cubase sånär som på ett par plötsliga avstängningar av Cubase så har det funkat bra och inte minst Latencyfritt - urskönt. Om sedan låten ä'r nåt att ha vet jag inte men tyck till är ni snälla.
Eddi:
--- Citat från: Kornstad skrivet 16.11.2009, 22:29:06 ---Oj vad Billy Idol-vibbar jag fick i början av låten.
Det är coolt med ekot i första strofen, men sedan blir det lite jobbigt.
Kanske skulle låte det försvinna ett tag för stt återkomma i ref.
Fast vi gillar ju förvisso Eko.....
--- Slut citat ---
Jag tror (och hoppas ) att du lyssnat på den i KR-spelaren - det är INTE den som gäller utan den lite högre upp.
Ta gärna en lyssning igen Andreas.
Kornstad:
OK, jag missförstod dig lite och ratade båda KR-spelarna i inlägget. Körde mp3'an istället.
Nu var det mindre eko. Gillar denna låten, men trummorna hörs väldigt dåligt.
Tror att det skulle göra ganska mycket för låten om du höjde upp dem en aning så att du får mer driv i låten.
bjurte:
Oj ! Det låter ju lite bekant det där !!
Först som sagt lite 'Dance:ing in the Dark' sedan blir det lite 'Kids in Americat' :lol: :rolleyes:
Men dom passar ju bra ihop,gillar Keyboard partiet oxo,men ljudbilden kunnde vara lite Klarare/tydligare.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida