Forum > Färdiga produktioner

Uriah feat. Hogge - TheWrath

<< < (3/16) > >>

bjurte:

--- Citat från: Eko skrivet 15.11.2009, 00:25:57 ---Tuff låt med just nu lite dåligt ljud - tror att du måste göra om nästan allt - guran är ju som gjuten - sången är bra men du kanske skulle försöka få Hogge att sjunga?
Som sagt bra låt med mycket ZZ-top i sig.
Eko

--- Slut citat ---
Tack för input EKO!!
Det där med dåligt ljud !! Please kan du specifiera dig lite mer ?? En mixgrej eller är det soundet på något  specifikt ??
Trummorna vet jag,ska sätta mig ner med det jobbet vilken dag som helst :lol: (vad är väl ett par dar hit o dit på ett
5 års projekt :lol:) :wub:
Och som sagt det där med sången var ju bara tänkt som en fingervisning åt ev. Sammarbetspartner.
Jag älskar att sjunga och gör det gärna,men hellst i Duschen eller bilen :D

SYNTH:
Det gör jag med älskar att sköna sjunga då jag kör bil uriah! ;)
En riktigt schysst låt med som sagt ZZ top stuk sedan sång på det komplett. :)

Eddi:

--- Citat från: uriah skrivet 15.11.2009, 02:45:06 ---
--- Citat från: Eko skrivet 15.11.2009, 00:25:57 ---Tuff låt med just nu lite dåligt ljud - tror att du måste göra om nästan allt - guran är ju som gjuten - sången är bra men du kanske skulle försöka få Hogge att sjunga?
Som sagt bra låt med mycket ZZ-top i sig.
Eko

--- Slut citat ---
Tack för input EKO!!
Det där med dåligt ljud !! Please kan du specifiera dig lite mer ?? En mixgrej eller är det soundet på något  specifikt ??
Trummorna vet jag,ska sätta mig ner med det jobbet vilken dag som helst :lol: (vad är väl ett par dar hit o dit på ett
5 års projekt :lol:) :wub:
Och som sagt det där med sången var ju bara tänkt som en fingervisning åt ev. Sammarbetspartner.
Jag älskar att sjunga och gör det gärna,men hellst i Duschen eller bilen :D

--- Slut citat ---
Jag blev nog lite lurad av sångslasken. Har lyssnat igen och märker att alla instrument har rätt balans men själva utljudet verkar vara lågt och inte så tungt som den här låten kräver. Någon mastringsplugg kanske kan få trolla lite? Sedan tror jag det allra sista ljudet med gsitarrbruset ska bort - det drar ner en del. Annars som sagt en skön låt som skulle höjas ytterligare med en sångtrudilutt.

flabb:
Låter skitbra det här, svänger bra, hörde inte riktigt sången där, för svagt mixad, men nog skall du väl kunna avsluta den här och gå vidare! :)
Om du vill tycker jag du själv skall försöka få till sången, om du inte vill, så finns det nog folk här som ställer upp, lyssna runt lite och fråga helt enkelt :)

bjurte:
JAHAPP!! Äntligen uppe och vaken!!
FLabb : Klart att jag skulle villja själv,men har jag Rösten och är jag kapabel ? :huh:

EKO : Jag tror ta me tusan att jag är den enda nuförtiden som försöker hålla mig på "Nollan" :lol:
Fast jag kan nog höja lite,och oxo att jag kan få mer tryck med lite tuffare/vassare Trummor.(och slutet ska tonas ut)

Synth : Vi måste se helt Galna ut för en mötandes bilist.. :lol:

Equality : Ang. sången... Se mitt första inlägg.

MAXB : Tack för dom snälla orden.

Alla : ZZ-Topp?? själv såg jag Angus Young frammför mig när huvudriffet skrevs! B)
Ja-ja Skägg-tomtarna är ju inte kattskit dom heller !!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion