Forum > Färdiga produktioner

Asti & CPG - You are all I need

<< < (2/5) > >>

Tokai:

--- Citat från: asti skrivet 13.11.2009, 17:52:29 ---
PS! "Bad taste" vrålar CPG från soffan!  :P (Var det Peter Jackson?)
/Asti

--- Slut citat ---
Lustigt nog gjorde jag en storstädning i källaren och slängde Peter Jackson kultfilm Bad Taste (på video)
Varför vet jag inte. Kanske för att jag inte har en fungerande videobandspelare längre. Så var det.
Jag är så lessen, om jag bara vetat CGF!

asti:

--- Citat från: Tokai skrivet 13.11.2009, 18:52:29 ---
--- Citat från: asti skrivet 13.11.2009, 17:52:29 ---
PS! "Bad taste" vrålar CPG från soffan!  :P (Var det Peter Jackson?)
/Asti

--- Slut citat ---
Lustigt nog gjorde jag en storstädning i källaren och slängde Peter Jackson kultfilm Bad Taste (på video)
Varför vet jag inte. Kanske för att jag inte har en fungerande videobandspelare längre. Så var det.
Jag är så lessen, om jag bara vetat CGF!

--- Slut citat ---

Tror faktiskt att jag har den liggandes någonstans bland gamla VHS-filmer, men det är samma här - har ingen fungerande videobandspelare längre!  :)
Är nog dags att rensa undan en del.........eller det kanske vore nå´t för barnbarnen?  :unsure: :rolleyes:

Marruschkka:
Väldigt behaglig ljudbild Asti..du är en mästare på att få till sådana..sen får du skylla på CPG hur mycket du vill :lol:

Jag njuter här, härligt :D

/Marre

asti:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 13.11.2009, 23:14:50 ---Väldigt behaglig ljudbild Asti..du är en mästare på att få till sådana..sen får du skylla på CPG hur mycket du vill :lol:

Jag njuter här, härligt :D

/Marre

--- Slut citat ---

Kul att du gillar det här  Marre! Tack för lyssning och kommentar!
CPG vill gärna säga nå´t också!
/Asti

öh....ja fik en ljudbilld en gång när ja fylde år.........den spelade "Happy Birthday" när man kolade innuti.......
thnx.....nice..........

MaxB:
Underbart!
We need you!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion