Forum > Färdiga produktioner
Gurano, H mike, Marruschkka - Let it go
Gurano:
--- Citat från: asti skrivet 28.01.2010, 20:59:09 ---Bra samarbete! Snyggt framfört och skönt driv i rytmen! Inlevelsefull sång av Marre.
Hittar inget som stör i mixen. Riktigt räck gitarr som sätter sin prägel på låten!
Låten som sådan känns lite som ett enda refrängtema - skulle gärna velat ha något som bröt av och också förlängde låten en aning.
Annorlunda och kul!
--- Slut citat ---
Ja temat är att gunga med :)
Kul att du gillar
Ha det gott å tack för lyssning
Gurano
Marruschkka:
--- Citat från: asti skrivet 28.01.2010, 20:59:09 ---Bra samarbete! Snyggt framfört och skönt driv i rytmen! Inlevelsefull sång av Marre.
Hittar inget som stör i mixen. Riktigt räck gitarr som sätter sin prägel på låten!
Låten som sådan känns lite som ett enda refrängtema - skulle gärna velat ha något som bröt av och också förlängde låten en aning.
Annorlunda och kul!
--- Slut citat ---
Roligt att du oxå gick igång på denna musik, för det gjorde jag med, när jag fick höra denna studs-gitarr..jag bara drogs med i drivet..och blev såld :rolleyes:
Visst..det är som ett stort klimax från början till slut..men för mej (iaf) funkar det som det är :)
Ja..annorlunda är det och ett kul samarbete :rolleyes:
/Marre
Emulator:
Ja, intensiv sång har det sagts :D
Ansatsen är klart god. Ljudlandskapet låter stort och kan bli mäktigt, med många melodier och slingor som samspelar.
Dock tycker jag det grötar ihop sig för mycket. Det blir jobbigt att lyssna, och dessutom så är inte allt helt tajt heller. (Du vet hur jag är med sånt :D )
Jag tror att du måste skapa egna frekvensområden för de olika ingående komponenterna. Jobba med eq och pan, så kanske det klarnar.
freddy:
--- Citat från: Gurano skrivet 28.01.2010, 09:59:48 ---Freddy: Grötigheten kan man diskutera - håller inte med, men eftersom du inte orkar lyssna så orkar jag inte heller kommentera
--- Slut citat ---
Nej, det är grötigt. Hör du inte det så kan du lägga inspelningsprylarna på hyllan mannen. ;)
Marruschkka:
--- Citat från: Emulator skrivet 30.01.2010, 00:20:27 ---Ja, intensiv sång har det sagts :D
Ansatsen är klart god. Ljudlandskapet låter stort och kan bli mäktigt, med många melodier och slingor som samspelar.
Dock tycker jag det grötar ihop sig för mycket. Det blir jobbigt att lyssna, och dessutom så är inte allt helt tajt heller. (Du vet hur jag är med sånt :D )
Jag tror att du måste skapa egna frekvensområden för de olika ingående komponenterna. Jobba med eq och pan, så kanske det klarnar.
--- Slut citat ---
Jaha...(vet att du gillar sången )...sen tar jag iaf till mej vad du säjer om själva låten..men... jag gillar ju detta soundet :wacko:
Hur kan det komma sej...måste vara något fel på mina öron, tycks det..(nä!)...men kanske det är som baken..och smaken...oxå?
Eq och pan tycks vara nyckelorden här..om man vill utveckla denna.
/Marre
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida