Forum > Färdiga produktioner

Gurano, H mike, Marruschkka - Let it go

<< < (12/15) > >>

hogge:
Snyggt jobbat Marre.. Va skönt att Du tog över så jag slipper ångesten över att inte få det här klart nån gång :lol:

Marruschkka:

--- Citat från: Eko skrivet 28.01.2010, 03:30:12 ---Helt suverän med Marre nu som sjunger härligt. Hela låten är som en lång kana en tur som man åker med i - fantastiskt faktiskt. Jättebra :D :D :D :D

--- Slut citat ---

Åh, tack Eko..haha..den kändes som rena rama rutsch-banan att svischa ner på...och sen..upp igen...den här var skoj att göra :wub:

--- Citat från: Dividend skrivet 28.01.2010, 04:31:31 ---Ja, detta är bra, fast man inte trodde på det första gången man hörde. ;)

Hade gärna sett att den varit dubbla längden, men då behövs kanske nåt infall som är utöver det vanliga, vad nu det skulle vara.
Marre gör iaf ett jädrigt bra jobb här! Lyssnar inte på texten alls, men verkar som ämne berör henne ;)

Bra gitarr och tack för denna!

--- Slut citat ---

Kunde ha varit längre..men jag har den på loop...hjälper :lol:
Texten ja...ehh..bra att det låter som den berör..men denna tillhör nog inte mina mest tänkvärda dito..jag hittade mest ord som la sej bra i sånguttrycket. :)
Tack Per.

--- Citat från: freddy skrivet 28.01.2010, 09:38:56 ---Intensiv sång av marre :)

Grötig låt, känns som det är för mycket av allt, blir rörigt. Dels för arret och dels för att mixen inte hjälper låten alls.

Stundtals även otajt om instrumenten, vilket gör det ännu rörigare.

Bra grundidé säkert, men det är för mycket i produktionen som stör mig för att jag ens ska orka lyssna klart. tyvärr.

--- Slut citat ---

Vad synd att du har inte har den på loop..för då blir man snart hjärntvättad ;)

Intensiv sång..jadu..undrar om inte Emus kastratkatt-solo inspirerat mej lite här..  :unsure::P

--- Citat från: hogge skrivet 28.01.2010, 12:25:10 ---Snyggt jobbat Marre.. Va skönt att Du tog över så jag slipper ångesten över att inte få det här klart nån gång :lol:

--- Slut citat ---

Tack ska du ha..där slapp du angsten...här hjälps vi åt..systerligt och broderligt :) Ingen ironi här, jag menar att jag blev glad över att få hoppa in på den här skitbra låten helt enkelt, kul att lägga lite röster här.

Snygg låt Gurano-you  did it again :rolleyes:

Edit:HM gör ett jättefint jobb här på basen oxå, icke att förglömma!

/Marre

equality:
Tycker i stort  att det blev bra det här. Arpeggiogitarren fortfarande väldigt imponerande. Kanske skulle jag vilja ha den mer ren. Skulle nog också ha räckt med en stämma på sången. Jag vill ju gärna ha allt avskalat och hade gärna hört en enklare version.

Gurano:

--- Citat från: hogge skrivet 28.01.2010, 12:25:10 ---Snyggt jobbat Marre.. Va skönt att Du tog över så jag slipper ångesten över att inte få det här klart nån gång :lol:

--- Slut citat ---
Jo stafettpinnen löpte vidare ;) så nu e låten klar. Du får lägga sång på nån ny grej jag gör i framtiden, eller hur ;)

--- Citat från: Marruschkka skrivet 28.01.2010, 14:01:49 ---Snygg låt Gurano-you  did it again :rolleyes:
/Marre

--- Slut citat ---
Rodnar ;)

--- Citat från: equality skrivet 28.01.2010, 18:25:04 ---Tycker i stort  att det blev bra det här. Arpeggiogitarren fortfarande väldigt imponerande. Kanske skulle jag vilja ha den mer ren. Skulle nog också ha räckt med en stämma på sången. Jag vill ju gärna ha allt avskalat och hade gärna hört en enklare version.

--- Slut citat ---
Kul att du gillar i stort ;)
Det här med antal stämmor e ju en smaksak, och jag tycker det blev helcool med 3 stämmor. Detta är den 1a låt jag är med i med så många samtidiga stämmor. Det var Marres förslag vilket passade som ett schmäck :)

Tack för lyssning alla
Gurano

asti:
Bra samarbete! Snyggt framfört och skönt driv i rytmen! Inlevelsefull sång av Marre.
Hittar inget som stör i mixen. Riktigt räck gitarr som sätter sin prägel på låten!
Låten som sådan känns lite som ett enda refrängtema - skulle gärna velat ha något som bröt av och också förlängde låten en aning.
Annorlunda och kul!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion