Forum > Färdiga produktioner

Gurano, H mike, Marruschkka - Let it go

<< < (7/15) > >>

Gurano:

--- Citat från: MaxB skrivet 20.11.2009, 21:43:03 ---Vad e de här - ska alla klona sig på KR
MaxB

--- Slut citat ---

--- Citat från: MaxB skrivet 20.11.2009, 21:43:39 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 20.11.2009, 21:43:03 ---Vad e de här - ska alla klona sig på KR
MaxB

--- Slut citat ---
Vadårå, de e väl ok?
MacB  ;)

Jag tyckte sången (Nordman hesheten) var bättre än nordmans

--- Slut citat ---

Ja du MaxB/macB du e nog lika klonad som jag ;)

--- Citat från: stajo skrivet 20.11.2009, 21:48:57 ---känns lite som trummorna bara ligger och surrar lite i bakgrunden. De har ingen funktion liksom, lite mer tryck i dem så de driver på låten är önskvärt.
Annars gillar jag arret, som jag tycker är helkoolt.

--- Slut citat ---

Kul att du gillar arret stajo. Får se om jag gör nåt med trummorna - svårt i nuläget att säga vad som behövs eller inte behövs. Allt hänger på hur sång och denna ännu obefintliga bas blir. Ännu har ingen duktig bas-spelare på KR anmält intresse, men jag hoppas :) 

Ha de
Gurano

Clemens:
Jo..väldigt lik Håkan Hemlin..intressant idé som kunde utvecklas...faktiskt riktig bra! /C :)

Gurano:
Himla kul att du gillar Clemens! Men vi får se hur den låter i slutändan :)

Ha det gott
Gurano

hogge:
Öhhh.. Nu är jag förvisso lite förvirrad av hög feber, så jag hoppas att det blir rätt detta, men Gurano är inte en klonad jag.. Det är bara jag som är jag  :rolleyes:

För övrigt - va kul att Ni gillar detta.. Så snart jag är frisk igen (om jag någonsin blir det?) så ska jag försöka sätta hela låten under lite mer seriösa former (läs nyktra).. men nu ska jag tillbaka till sängen igen  :(

hogge:
Hoppet har tänts något.. Idag har jag tagit mig upp ur sängen för första gången på evigheter. I morgon (och på lördag??) ska jag till doktorn, men just nu känner jag mig i hyfsat skick så jag ska försöka sätta detta i helgen Gurano..

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion