Babes...
... jag ser ett stort, mer eller mindre tomt hus här. Mörkt och dystert men mitt i kusligheten finns det i alla fall en trygg vrå... på nåt sätt...öh 
Imponerande ljudbilder.. Alla gillar inte denhär sortens musik. Jag gillar dock... mycket bra
Babes, tja. hmm det är väl den där synthbruden då

Kul att du gillar, skall försöka rensa upp i låten + göra det hela tydligare utan att förlora i komplexitet

Har inga ljusa idéer just nu, men skall se längre fram.
Tjenare Divi.
Detta börjar väldigt skönt, men den synth som kommer in efter en stund ligger aningen för högt i volym tycker jag. Tror det är samma som återkommer även lite längre fram i låten.
Bra melodi på "sången" men det förstörs lite av att det är så långsam attack på rösten och många av noterna försvinner liksom. Finns det inte två lägen på pluggen som du kan växla mellan för att få lite mer känsla?
För min del så tappar jag låten när "virtual-G" kommer in. Även denna ligger högt i mixen tycker jag, men hade helst tagit bort den helt och behållit känslan från innan.
Jo det finns 10 lägen på den där röstan

Skall se vad jag kan göra, Haha, VG kommer nog inte finnas i slutversionen, om deete blir som jag tänker så lägger gitarristen (som skulle bidra med solo på slutet) ävne kompgura.
Ja, det är som om fokus försvinner efter halva låten

Andra halvan är rätt stel och trist. plus felspelad VG
Jag tycker att du ska inleda låten med cello och så tycker jag att Åsas röst är lite för robotic 
Skämt å sido - jag gillar den här hybridblandningen men du får börja använda VG på ett bättre sätt - harmoniskt helt lost strax innan 200 och vid 250 och dessutom i otakt - skäms Per 
Fixa otajtheterna och harmonierna samt ljudbilden något enligt tidigare inlägg så blir det bättre.
Det är en alt

Åsa är sopran. Synth-alt. Det där artificiella är på nåt sätt vad jag eftersträvar, annars hade jag bett Åsa sjunga

Ja, det är ingen knepig låt harmoniskt sett, så helt sanslöst att jag ändå lyckades strula till det.
Jäpp, skall fixa. Skall ske
/Per