Trodde jag skulle ha gjort en tredje version nu men det bidde inget och det är hög tid att svara.
Dividend: Glad att inte trummisen störde. Hoppas du byter ut nedtanket mot den senaste versionen. Tackar Per!
Marre: Ska sparka den där trummisen! Kul att det funkar i övrigt. Tack!
ydderF: Ydderst tacksam! John är lite väl Autotunad och gurorna är nog en smaksak. Guitar Rig-ljud från Native talar vi om här och behöver inte alltid vara rätt. Ganska nöjd med att det här stycket lämnade hårddiskens mest börtglömda katakomber!
Kornstad: Jo trummisen bankar på som om det gällde tredje världskriget. Ska försöka få honom på andra tankar. Tack!
asti: Kan tänka mig att softa till gurorna jo. Kul att du gillade keyboardandet. Jobbade en del med det! Stort tack och hälsa CPG!
Martinm: Försökte vända det monotona till något positivt och suggestivt. Störde mig också på det där klickljudet och undrade just VEM som hade saboterat gitarr-ljudspåret. Kan ju inte alltid skylla på ungarna...

Pianot? Nja, kanske inte. Tusen tack!
Tokai: Sömnig Garfunkel?

Bra att han inte låter svengelsk iaf!

Jag är inte helnöjd med vissa saker och John vill nog sjunga in denna igen. Vi kör nog en vända till på denna och det kommer att drabba ER!

Tack Tokai!
Rattlesnake: Hej! Lyssnade på din och Eggets Wall-of-sound låt. Mycket bra! Trummorna var det ja! Noterat. Bra mix-tips! Preston-liknelsen gjorde mig glad. Tack!
MaxB: Jo, John vill sjunga in en del igen. Kan nog bli ett bättre uttryck då. Men visst har en bra ton och även uttal!
SYNTH: Long time no see! Tack för lyss och kul att den funkade till nattalyssning.
Eko: Mer reverb? OK. Tjejröster låter som ett bra förslag. Kanske skall höra med Åsa men hon verkar så upptaen nuförtiden? Tack för bra input!
stajo: Tjena! Lite kul att den kläddes som en julgran och jag ville inte ge mig. Den är lite jämntjock fortfarande och jag vet inte hur man skall komma runt det! Men det får nog vara med den saken. Ska försöka fixa till 1) trummor, 2) sång, 3) gitarrljud och knäpp och lite andra ackord på nåt ställe. Al Gore har jag hört talts om men inte M Gore, får checka. Kul att du ville lyssna. Tackar! Det var ju lite din och eggets baby också.