Forum > Färdiga produktioner

equality & John Dandrea - Silence

<< < (10/13) > >>

freddy:
eq - Vart är den nya versionen?

equality:
Tack grabbar för sköna comments! Ja, jag brottas med trummorna. Blir alltid dem som blir kvar till slut som nån jobbig, halvfull eftersläntrare på festen. Tyckte de blev för "militäriska" i sin framtoning och tog över fokus från låten. Håller med försteanarkisten där. Bra idéer där Clemens.
Lade upp en ny version nu som nog funkar bättre men en del fills är nog ute på hal is. Sedan låter den vänstra dottern lite småfalsk. Får be henne sjunga om. Jag får kolla upp Martin Gore Emu. "(e)quality" he, snitsigt. Jazzig dobroslide, jo jag tackar. Har du en sån? Jag har nämligen ingen alls.
Döttrarna är vana Kornstad.  B) :P Ja, det blev lite långbänk på denna. Själv hade jag lagt ner för länge sen men när det är co-lab får man köra lite extra.  :P

equality:
Freddy! Högst upp. "Hör" du hur trummorna skall vara får du gärna höra av dig!  :D

freddy:

--- Citat från: equality skrivet 07.12.2009, 18:31:53 ---Freddy! Högst upp. "Hör" du hur trummorna skall vara får du gärna höra av dig!  :D

--- Slut citat ---

Cool. återkommer :D

Emulator:

--- Citat från: equality skrivet 07.12.2009, 18:30:18 --- Sedan låter den vänstra dottern lite småfalsk. Får be henne sjunga om. Jag får kolla upp Martin Gore Emu. "(e)quality" he, snitsigt. Jazzig dobroslide, jo jag tackar. Har du en sån? Jag har nämligen ingen alls.

--- Slut citat ---

HAr för mig att det finns en norrman här som är överjävlig på dobro? :D

Ta och pallra dig ut till msn  nån gång så skall du får goore-länkar :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion