Forum > Färdiga produktioner
equality & John Dandrea - Silence
hogge:
Kanongrej detta.. Personligen känner jag inte att nåt behöver förändras..
equality:
hogge: Tusen tack! 91:an lade på trummor och stort tack för det! Rumstrerade om lite i den filen. Hoppas det är ok Janne? Nu finns en trumversion högst upp. Kanske kan betraktas som klar nu? :mellow:
Gurano:
Hej
Detta låter bra, tycker jag - har inget att säga om innehåll och mix - det fungerar bra.
Ja det ska väl vara en sak då: det att jag stör mig på en viss tunn heshet sångaren har vid några tillfällen (svårt att närmare beskriva). Men det är ju egentligen bara en fråga om smak :)
Ha det gott
Gurano
freddy:
Intressant låt, tror inte att jag hört denna tidigare.
Speciell sång, intressant att lyssna. Kanske blir lite vääää-sig efter ett tag. Hade önskat det mer som en effekt och att han sjungit ut lite mer efter ett tag i låten. Men skön röst iaf.
Trummorna på refrängen får jag inte ihop riktigt, låter lite otajt bitvis? Fick ingen feeling där riktigt.
Annars var det en bra låt, soft och lagom tuffande.
equality:
Tack gurano och freddy! Jo, lite mer pondus i sången vore inte fel. Annars ganska lik Garfunkel, tycker jag. Jag kanske sabbade 91:ans trummor något när jag ändrade en del men otajt trodde jag väl ändå inte... :lol: Ja, ja på't igen. It's a never-ending-project. :ph34r:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida