Forum > Färdiga produktioner

equality & John Dandrea - Silence

<< < (6/13) > >>

cykeln:
Väldigt behaglig och laydback - Art Garfunklig som någon nämnde
Mycket bra spel på gitarrer
Behaglig röst - några skriver om att den låter autotunad - det hör inte jag - men jag har aldrig använt en sådan så jag vet inte hur det låter.
Trummorna ja .. men det har många skrivit om. Men så farligt tycker jag inte det är.
Internationell colab - och det låter internationellt om den

Clemens:
Skitbra!! Gillar sången skarpt...rackarns bra! /C

equality:

--- Citat från: cykeln skrivet 22.11.2009, 14:05:50 ---Väldigt behaglig och laydback - Art Garfunklig som någon nämnde
Mycket bra spel på gitarrer
Behaglig röst - några skriver om att den låter autotunad - det hör inte jag - men jag har aldrig använt en sådan så jag vet inte hur det låter.
Trummorna ja .. men det har många skrivit om. Men så farligt tycker jag inte det är.
Internationell colab - och det låter internationellt om den

--- Slut citat ---

Tack! Ja han låter lite som Art Garfunkel. Nya trummor på gång från en mycket kompetent på området.

--- Citat från: Clemens skrivet 22.11.2009, 14:19:10 ---Skitbra!! Gillar sången skarpt...rackarns bra! /C

--- Slut citat ---

Kul! Ska framföra det. Tack!

Lade upp en trumlös version som gav låten lite annan atmosfär. Döttrarna körade lite grann också. Tycker det funkar rätt bra. Länken är högst upp.

Eddi:
DET HÄR ÄR JU RIKTIGT RIKTIGT BRA ALLTSÅ Oj skrev med stora bokstäver men det kan stå kvar. Döttrarna gör en kanon insats här som förhöjer mer än jag tänkte - kan gärna få komma in tidigare. Snyggt med trumlöst i början men sen borde trummorna få komma in efter första braket. Superlåt detta.
En solklar HIT

equality:
Kul att du tycker så Eko. Det var ju din idé med tjejkör och jag band fast dom vid micken direkt!  B) :D Näerå, dom tyckte det var kul. Försöka få till mixen på kören lite bättre också. Fixar inte att få in dom tidigare dock. Tusen tack för dina öron och goda idéer!  :D 

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion