Forum > Demolåtar

Hellpig - Heroes

<< < (2/3) > >>

slaptap:

--- Citat från: Hellpig skrivet 01.05.2007, 20:08:24 ---...med tanke på att det var just min sång det klagades mest på i vårt festivalbidrag så skall jag nog hålla truten...

--- Slut citat ---
:lol: :lol: :lol:
Najs ide' detta ju... :P
Tyngre gura (droppa vad det går tills du får plocka upp strängarna från golvet innan du slår an) på markeringarna hade varit klockrent... B)
Vocoderrösten funkar men ska nog sällskapas med en mindre processad röst... ;)

Hellpig:

--- Citat från: slaptap skrivet 01.05.2007, 20:46:18 ---
--- Citat från: Hellpig skrivet 01.05.2007, 20:08:24 ---...med tanke på att det var just min sång det klagades mest på i vårt festivalbidrag så skall jag nog hålla truten...

--- Slut citat ---
:lol: :lol: :lol:
Najs ide' detta ju... :P
Tyngre gura (droppa vad det går tills du får plocka upp strängarna från golvet innan du slår an) på markeringarna hade varit klockrent... B)
Vocoderrösten funkar men ska nog sällskapas med en mindre processad röst... ;)

--- Slut citat ---

Hade tankar på att sänka guran men det blev aldrig av, ingen särskild anledning egentligen. Och röst, ja. Inte min i alla fall. Skulle behövas någon som kan ta i ordentligt här tror jag. Thx for listening! :)

valdez:
Fasiken vad gött det svänger!.. :D :D

Harmonica mike:
Tjena.
Lajka like it liksom.Bra drag i låten.Riktig röst hade varit coolt då temat i låten är grymt svängigt.
Skit bra HP. Hunt a singer down,and rock the shit out of us!

Mvh
Micael

Hellpig:

--- Citat från: valdez skrivet 02.05.2007, 01:52:13 ---Fasiken vad gött det svänger!.. :D :D

--- Slut citat ---

Tack! Hade jag inte vetat om att du har så mycket att stå så hade jag nog bett dig faktiskt, hade passat väldigt bra med en kraftfull kvinnlig stämma på refrängen...

--- Citera ---Lajka like it liksom.Bra drag i låten.Riktig röst hade varit coolt då temat i låten är grymt svängigt.
Skit bra HP. Hunt a singer down,and rock the shit out of us!
--- Slut citat ---

Tackar... vi får seom vi kan få till lite sång.

Ingen som direkt kritiserat något ännu. Det är ju lovande! :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion