Forum > Demolåtar

Hogge - Punkprojekt nr 3 (jag är ledsen Harmonica-Mike)

<< < (4/7) > >>

MaxB:
...när sanningen äntligen släpps ut
(på slutet, så rimmar det också)

Jag tycker dina energiknippen till låtar är roliga, det är verkligen fullt med energi.
Din röst är bra till sånt här. Men jag har inte hört refrängen ännu bara några bryggor till...
Fortsätt med låten det är kul att höra energin!

hogge:

--- Citat från: Gurano skrivet 14.11.2009, 17:49:25 ---Hej Hogge
När jag lyssnar på denna refräng så känns det som att den egentligen hör till en annan låt liksom, om du hajjar vad jag menar  :)

Ha det gott
Gurano

--- Slut citat ---

Jag hajar precis.. Det är lite så jag känner, men kunde igår inte bestämma mig för om man kanske kan få det att funka ändå? Men jag ska vila på saken så får vi se..

hogge:

--- Citat från: MaxB skrivet 14.11.2009, 18:05:34 ---...när sanningen äntligen släpps ut
(på slutet, så rimmar det också)

Jag tycker dina energiknippen till låtar är roliga, det är verkligen fullt med energi.
Din röst är bra till sånt här. Men jag har inte hört refrängen ännu bara några bryggor till...
Fortsätt med låten det är kul att höra energin!

--- Slut citat ---

Tack för förslaget och för Dina vänliga ord.. Va glad jag blir.. Känner mig febrig och allmänt eländig idag, men tvingade mig upp för att kolla av KR och fick se detta..
På alla tre "punk/rocklåtarna" så har det varit otroligt svårt att hitta refränger, och inte minst till denna..

flabb:
Haha vilka hysteriska smurftrummor, pukor o cymbaler på uppåttjack :lol:
Annars låter det väl hyfsat punkigt, men jag tappade koncentrationen för det lät så kul med trummorna,
kanske för tidigt på förmiddan för mig detta  ^_^

Edit: det är nog bara en nivågrej, sänk volymen på de små kastrulllocken som är pannade och minipukorna så de inte distraherar så?  :)

bjurte:
Men den stoora frågan är ändå,vad hände med Flickstakarn?? :lol:
Komm igen,vi kräver att få veta. ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion