Forum > Demolåtar

Hogge - Punkprojekt nr 3 (jag är ledsen Harmonica-Mike)

<< < (3/7) > >>

hogge:
HAHA.. Den där jäkla Udo ställer allt till det för mig  :lol:
Va kul att Du gillar det (efter ett tag i alla fall).. Och jag tror precis som Du, och Du var inte alls krånglig, att jag måste klura ut nån typ av refräng till detta..

Tack för Dina positiva ord Kornstad!

Dividend:
Tycker det låter som den har potential att bli den bästa av de tre du lagt upp..

Som jag sagt tidigare, så har du en röst som passasr perfekt till sån här musik.. (Tycker jag)

hogge:
Tack snälla Divident, som så troget kommenterar mina trådar trots att jag är så usel på att kommentera Dina.. Respekt!

Jag håller absolut med Dig. Den här gillar jag riktigt mycket faktiskt.. Men tyvärr är det vansinnigt svårt att få till en refräng (som vanligt).. Jag satt hela natten igår och tyckte att jag kom i mål, men efterhand så insåg jag att det inte funkade (SUCK!)..
Nåja..

Men va kul det hade varit att ha någon att samarbeta med.. Jag får nog söka mig en kompis som kan hjälpa till när allt låser sig  :P

Tack igen!!

hogge:
Har ett förslag på refräng, men innan jag lägger ner för mycket jobb på det så vill jag att forumets musikgenier ska säga vad de tycker.. Funkar detta som refräng (jag känner mig osäker)???

BORTTAGEN.. Det var inte bra det där  :unsure:

Gurano:
Hej Hogge
När jag lyssnar på denna refräng så känns det som att den egentligen hör till en annan låt liksom, om du hajjar vad jag menar  :)

Ha det gott
Gurano

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion