Forum > Demolåtar

Kornstad - När skymningens känslor svalla

<< < (2/4) > >>

Gurano:

--- Citat från: Kornstad skrivet 08.11.2009, 22:09:16 ---Har haft sån ruggig idétorka nu det sista och fick inte gjort något vettigt idag heller.

--- Slut citat ---

Vadå idétorka!!!! detta e ju riktigt kul och inspirerande. Som Avslappnad säger - det stänker Ronja över det hela :)

Ja om detta e torka då kulle jag vilja se dig med flöde ;)

Ha de
Gurano

Dividend:
Har lite svårt för Ronja.

Men gillar sångmelodin, är det du som är dubblerad ett antal gånger? Låter folkmusikigt välgenomtänkt..

Kornstad:
Gurano: Sådana här lite tokiga grejer brukar aldrig vara så svårt att klämma fram tycker jag. Planen var dock att jobba lite mer "seriöst" under söndagen, men det gick inte lika lätt tyvärr. Men det kommer väl så småning om...

Divi: Jag har inte projektet framför mig nu, men jag tror att jag hamnade på dryga 50-talet olika tagningar med sång och prat. Sedan kommer det till lite gura, leksakstamburin, fotstamp, klapp och dyl. Rätt kul att försöka iimitera lit olika röster för att få fram bredden i kören.

equality:
Schysst Ronja-drag i denna som sagt! Är det du som gör alla rösterna? Låter så där levande och spontant som är befriande i denna digitala värld. Bra!

Kornstad:
Tjenare Mikael.
Jo då, det är jag för hela slanten.  :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion