Forum > Färdiga produktioner

Lyxvarianten - Mystisk träflört

<< < (2/3) > >>

Avslappnad:
Snyggt träd! :) Misstänker att det står i närheten av Bangalore, åtminstone fick jag en känsla av det när jag lyssnade. ;)

mahan:
Tjou Lyxet!
Denna låt lägger du modigt upp på färdiga......
Kunde ju inte vara mera av samma åsikt, jisses va gott gung du åstadkommit!
Österländskt sydafrikanskt reggaebuggeri av bästa slag. Det enda jag sågar på är introts snygga baskaggens flangerliknande panorerade sound, den väntade jag mig åtminståne en gång till men....
Då e ju låten bra om den låter sig väntas av nåt specielt, nåt som finns men icke kommer igen.
Då har man lust att dra alstret genom spelaren en gång till... och en gång till! :)
SNYYGGT JOBBAT!

h.  johan

Dividend:
Jag säger bara:

Grymt snyggt... Den här hade jag velat sätta ihop.. :)

Wernborg:
Riktigt bra trummor. Fräck låt.
Kommer inte på nåt mer konstruktivt direkt.

Gött!

Lyxvarianten:
Eko: Man skulle haft en reggaejammande gura på några ställen i låten. Bor faktiskt ihop med en duktig gitarrist så det hade ju inte varit helt omöjligt att fixa:)

Avslappnad: Hehe jag vet inte riktigt vart det där trädet står, men jag misstänker ju att det finns djupt inne i fantasin;)

Maha: Gick faktiskt och fundera lite på hur man skulle kunna göra låten lite fräckare, och då tänkte jag om man typ tog och accelererade låten med den där bastrumman i introt och sen gick lös med nån afrikansk infödingsstamm som trummade tillsammans med nån go synthbas:)
Att inte upprepa sig för mycket kan ju vara en fördel ibland, det bjuder ju in till en andra lyssning;)

Dividend: Kul att höra det från dig:)

Wernborg: Tackar så mycket:)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion