Forum > Färdiga produktioner
Gränslandet - Mandolinen
Marruschkka:
Jätte-rart sjunget och spelat..ni funkar perfekt ihop som team :D
Duktiga ni..alla 3 :rolleyes:
/Marre
MaxB:
Det här är första gången jag lyssnar på hela låten och läser texten samtidigt.
Jag kommer inte på något att kritisera som skulle kunna förbättra resultatet men om jag kommer på något ska jag absolut dela med mig av det så att ni, om ni vill kan ta till er. Det skulle ju kunna innebära en förbättringspotential. Men som sagt kommer inte på något som skulle förbättra. Jag sitter och fnittrar då jag lyssnar på härlig text framförd på mycket bra sätt, ackompanjerat av excellent instrumentering.
Fem mandoliner av fem möjliga, får ni av mig!
ydderF:
Tackar så mycket, Marruschkka och MaxB.
Två ting,
1. Jag är priviligerad som får jobba med Stefan och Åsa.
Inte bara är dom superduktiga, men roliga och underbara människor :)
2. Jag är priviligerad som får vakna upp och läsa så hyggelige kommentarer som folk skriver här.. :)
KR is the shit :D
Dividend:
Vet inte hur sånt här ens kan existera. Alltså bli till. Ni tre har verkligen rätt kombination resurser/begåvning för att det skall flyga...
Denna laddas ner, och blir det ingen skiva så brännerj ag en egen.. Polisanmäl mig gärna!
;)
/Per
Tillägg: Bra text (lite cornelisstuk?), bra sjunget (som satans, precis rätt uttryck), och så där vill jag också kunna spela freddy..
Åsa:
Hej MaxB och Dividend och Marre (förlååt glömde skriva dig nyss!) , jösses så fina ord! Så roligt att läsa alltså!!! :wub:
Och nu är jag ÄNNU gladare för på eftermiddagen fick jag ett telefonsamtal från P4 Gävleborg.. dom ville ha alla låtarna skickade till sig och som det verkar kommer vi att spelas i ett radioprogram nästa fredag :P
Trallalllaaa, ha en skön fredagskväll!
:D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida