Forum > Demolåtar
equality - Freeze
Eddi:
Ännu en vacker visa från EQ..................... eller nä inte riktigt va.
Jag trodde Emu varit med på drumsen som du fått till häftigt bra, för mig blir det fusion (inte confusion) speciellt när HM´s bas kommer med också - tycker det hela låter bra som en sådan där shiny grej man hittar på Claes Olsson men inte riktigt vet vad man ska använda den till :lol:
Absolut utvecklingspotential denna men vart det bär hän är svårt att sia om - fortsätt labba tycker jag.
mixuz:
piaofiguren o trummerna låter verkligt bra.. som ett häftigt intro.. tycker absolut du ska göra nåt av dem..
equality:
Avslappad: Kanske ska skippa synthpartiet och utveckla pianoriffet mer och utgå från det?
HM: På jobbet nu. Ska lyssna så fort jag får chansen! Thnx bro!
egghuvud: Jag tänkte också prat där synth och piano tonar ut på slutet. Jo du är en inspiratör! :D B)
Eko: Nog EMU-inspirerat också. Nyfis som sjutton på HM:s bas. Jag vet inte heller vad man skall ha den till :P. Får väl köra den som bakgrundsmusik till naturdiabilderna nästa gång. :lol:
Fortsätter labba lite... Thnx.
mixuz: Tack för grönt ljus. Fortsätter ett tag med denna då.
Avslappnad:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 03.11.2009, 10:27:53 ---Ja så här låter det..
Passar passar inte,såga på Micke.
Mike
--- Slut citat ---
Schnückt Mike! :) Gav en helt annan stadga åt alstret. Jag gillar. :)
Lyxvarianten:
Ja visst låter det som deckarmusik:) Ser brittiska poliser som yrar runt på bilvägen inne i london och tappar bort sin misstänkta när jag hör detta.
Pianot får iaf högst poäng här för det sätter lite stress/spänningsfaktor på låten.
Kan inte lyssna på det HM la upp så kan inte kommentera den (Spelaren buggar på 9/10 låtar när jag är på jobbet).
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida