Forum > Färdiga produktioner

Eko - Miss You

<< < (2/9) > >>

Eddi:

--- Citat från: jugas skrivet 03.11.2009, 05:16:00 ---tjaaa...udda var väl bara förnamnet...hehe...

men av någon outgrundlig anledning så kan jag inte låta bli att gilla den...den är ju både trallvänlig och galen/corny på ett sätt som åtminstone charmar mig... :D

orkar inte ge mig in på några djupare analyser utan det får räcka så för denna gång... :)

--- Slut citat ---
Hallå Jugas tack för gillning. Ja lite udda är den allt jämfört med det jag normalt pysslar med - men å andra sidan så kanske jag bara gör udda grejor när jag tänker efter. Trallvänlig och corny i samma mening det värmer
Tack för tyck :D

Eddi:

--- Citat från: flabb skrivet 03.11.2009, 09:41:43 ---Hej, det låter mysigt, du låter bra pigg för att ha varit på party :)

Liknande röst har jag nu som förkyld.
En sån plugg skulle man ha, som fixar till sångrösten på detta sätt.

Tempot och virvelfillsen gör hela tiden att jag tror att nu drar den igång
i punktempo?  :rolleyes:
Lite dansbandsaktig känsla fick jag också på soundet. :)

--- Slut citat ---
Förkyld var ordet - men ganska lik min morronröst anyday. Dansband visst (Perra sälj min låt) och så har vi ju den obligatoriska tonhöjningen i slutet kanske skulle ha tagit en till... :D
Tack för tyck Flabb

mixuz:
Alltså, låten är bra..  Den påminner om Harpo om nån kommer ihåg honom.
Tycker du ska vänta tills förkylningen är över o spela in sången igen en oktav upp  :)

Eddi:
Ok Mixuz
Sagt o gjort:

[mp3=200,20,0,left][/mp3]

Tack för tyck  :D

egghuvud:
Hmm det var lite underligt på någåt sätt. Mixen är liksom.... jag vet inte. Låten är tuff däremot. Shuffle är ovanligt men jag skull kanske också göra trumkompet lite hårdare.  :) :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion