Forum > Färdiga produktioner
Eko - Miss You
Håkan Nilsson:
Sjukt, men bra! ^_^ Har inga ideér om vad som ev borde ändras.
Eddi:
--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 14.02.2010, 21:44:06 ---Sjukt, men bra! ^_^ Har inga ideér om vad som ev borde ändras.
--- Slut citat ---
Härlig kommentar Håkan :D
zorrow:
Härligt! Låter som en Elvis imitatör (rätt bra sådan) på en Finlandsfärja! Uppklädda damer och lindrigt nyktra herrar gungar svettiga fint på dansgolvet strax innan nattamackan och en "lilling". Mixen då... Trummorna låter väldigt midi men det ska de väl på Finlandsbåten. Blåset tillför men saxen kunde sänkas ett halvt snäpp. Skitkul grej i alla fall! :D
Clemens:
Ja ..Skön röst du har..lite Elvis, och mer, fasen nu glömde jag bort vad han heter :D kommer nog på det! ja brittpop skrev någon, tycker man skulle kunna förstärka det ännu mer..skön låt! :) /C
Eddi:
--- Citat från: zorrow skrivet 14.02.2010, 23:21:14 ---Härligt! Låter som en Elvis imitatör (rätt bra sådan) på en Finlandsfärja! Uppklädda damer och lindrigt nyktra herrar gungar svettiga fint på dansgolvet strax innan nattamackan och en "lilling". Mixen då... Trummorna låter väldigt midi men det ska de väl på Finlandsbåten. Blåset tillför men saxen kunde sänkas ett halvt snäpp. Skitkul grej i alla fall! :D
--- Slut citat ---
:D Thnx Z för den bilden - saxofonisten fick order om att inte pipa fullt så mycket på den nya versionen som ligger uppe nu. Trummorna är FrumCore 3 och jag vet inte hur nära dessa har varit riktiga trummor men det låter bättre än i EZ tycker jag i alla fall som ju trots allt är inspelade trummor.
--- Citat från: Clemens skrivet 15.02.2010, 18:58:46 ---Ja ..Skön röst du har..lite Elvis, och mer, fasen nu glömde jag bort vad han heter :D kommer nog på det! ja brittpop skrev någon, tycker man skulle kunna förstärka det ännu mer..skön låt! :) /C
--- Slut citat ---
:)Ja nej det är ju inte min stämma då utan Anders och påminner den om nån förutom Elvis? Cliff Richards?
Ny version uppe nu i alla fall och troligen den absolut sista versionen.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida