Forum > Färdiga produktioner
Eko - Miss You
Eddi:
--- Citat från: cykeln skrivet 06.11.2009, 08:31:06 ---Ingen sång - eller instrumental melodi - för det ska det väl vara på denna!
Av harmonierna kan man ana en rätt catchy låt
Blåset låter riktigt bra
Dansband möter Ska?
Svårt att bedöma utan melodi/sång
Kanske några takter i början inte riktigt är överens?
--- Slut citat ---
I inlägg 9 kan man höra den sparkade sångaren. Takter i början hmm... ok ska kolla.
Den svenska Elvis har fått filen så vi får se om jag får någon sång innan han drar till Mallis på tisdag.
Dividend:
Hmm, ja det låter lite av varje.. Midi-stråk :D
Hörs ju att det ligger en del jobb bakom, men når inte riktigt fram till mig. Tyvärr!
Men melodin som börjar runt 240 är inte dålig alls....
Tokai:
Ta bort stråkarna dom är inte roliga.
Och upp med gurorna. Var är sången för bövelen!? Läser att det var sång från början. Nu är låten tillbaka till ruta 1, kanske återvända till ofärdiga?
Trummorna är helt ok, tom breaken funkar, trots att dom nästan låter desamma. Verkar vara mycket intressant låt vad gäller melodi, kompostition och hitmöjlighet
Eddi:
--- Citat från: Dividend skrivet 06.11.2009, 13:15:27 ---Hmm, ja det låter lite av varje.. Midi-stråk :D
Hörs ju att det ligger en del jobb bakom, men når inte riktigt fram till mig. Tyvärr!
Men melodin som börjar runt 240 är inte dålig alls....
--- Slut citat ---
240.... de sista tre takterna alltså.....?
Eddi:
--- Citat från: Tokai skrivet 06.11.2009, 20:35:32 ---Ta bort stråkarna dom är inte roliga.
Och upp med gurorna. Var är sången för bövelen!? Läser att det var sång från början. Nu är låten tillbaka till ruta 1, kanske återvända till ofärdiga?
Trummorna är helt ok, tom breaken funkar, trots att dom nästan låter desamma. Verkar vara mycket intressant låt vad gäller melodi, kompostition och hitmöjlighet
--- Slut citat ---
Stråkarna är essentiella i denna typ av musik - de första sekunderna skall dock bort. Och visst jag ätr tyillbaka på ruta 1 ingen sång så egentligen borde detta verk förpassas till halvfärdiga men där ligger redan samma låt som i sin tur har flyttats till "färdiga" så för att undvika en infenitel loop så ligger jag kvar i avvaktan på sången. Som jag hoppas på inom kort.
Tack för tyck Tokai
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida