Forum > Färdiga produktioner

martinm - aldrig till för mig

<< < (2/5) > >>

stajo:
Jättemysig låt. gillar också ljudbilden och håller med både cykeln och stensdottern. Så jag har inget direkt att tillföra :). Dock kommer jag definitivt lyssna på den igen.

Gurano:
Hej
Detta låter bra tycker jag. Har ingen konstruktiv kritik att komma med. Hade du lagt upp den på färdiga direkt så hade jag inte tyckt annorlunda. Jag skull se den som färdig ;)

Gurano

equality:
Det är snyggt. Nej-mej-grejen är som cykeln skrev låtens clou och har fina ackordsbyten. Sången lite darrig här och där. Försök få till mer kraft i uttrycket, skulle lyfta mycket. Låter som du sjunger lite motvilligt nu. Bra text, musik och arr.

martinm:
Tack alla för de fina kommentarerna och förslagen :). Det verkar som att det främst är sången som behöver ses över. Jag ska ge mig på den en vända till och försöka få in lite mer känsla o mindre darr.
Jättetack! :P

flabb:
Låter bra Martin, fin låt och bra känsla på sången, kanske nån mer tagning som stensdotter skrev så att den sitter?
Det jag hittar som småstör lite är att kompgitarrerna emellanåt inte riktigt spelar exakt liksom, det
blir lite 'stökigt', jag menar inte att det skall vara exakt men det var iaf vad jag kom att tänka på,
jag lyssnar också i lurar så då hörs det mer.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion