Forum > Färdiga produktioner

martinm - aldrig till för mig

<< < (4/5) > >>

Lyxvarianten:
Visst passar det naket, var inte riktigt så jag mena. 
Jag tycker låten gör sig bra som den är, och den enda kommentaren jag kunde komma på var att kanske styra upp en stämma:)
Kan ju iaf säga att dom första raderna på sången fångar en och gör att man vill fortsätta lyssna. Påminner lite om Curly Sue med Takida faktiskt och den gick det ju bra för.

Jonte:
Bra låt och fint spel! Gitarrljudet är väldigt snyggt.

/Jonte

martinm:

--- Citat från: Lyxvarianten skrivet 04.11.2009, 01:48:19 ---Visst passar det naket, var inte riktigt så jag mena. 
Jag tycker låten gör sig bra som den är, och den enda kommentaren jag kunde komma på var att kanske styra upp en stämma:)
Kan ju iaf säga att dom första raderna på sången fångar en och gör att man vill fortsätta lyssna. Påminner lite om Curly Sue med Takida faktiskt och den gick det ju bra för.

--- Slut citat ---

Jag är tacksam för alla förslag och har inte förkastat idén med stämmor. Glad att sången fångar dig. Ska kolla upp Curly Sue.

Jonte: Jättetack.
 :P

Jocke:
Härligt okomplicerat "rakt på". Har själv en tendens att gör för mycket så det här uppskattas! :)

Undrar om brustna hjärtan ger oss tid att hänga här? ;-)

/Jocke

martinm:

--- Citat från: Jocke skrivet 12.11.2009, 13:28:41 ---Härligt okomplicerat "rakt på". Har själv en tendens att gör för mycket så det här uppskattas! :)

Undrar om brustna hjärtan ger oss tid att hänga här? ;-)

/Jocke

--- Slut citat ---

Japp, ibland är det skönt när det funkar med enkla arrangemang. Om inte annat så är brustna hjärtan en bra inspiration för texter. Visserligen flera år sen jag råkade ut för något sådant men ändå handlar typ hälften av mina texter om det på ena eller andra sättet. Gäller nog alla låtar överhuvudtaget iofs ;).
Tack. :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion