Forum > Demolåtar

Cykeln - Morning Area

(1/4) > >>

cykeln:
LÅTNAMN: Morning Area
ARTIST/GRUPP: Stefan Olsson
GENRE: Synthljud
LÅTLÄNGD: 3.35
KOMPOSITÖR: Kompositör låter kanske lite för stort för detta - men det är jag
PRODUCENT:
EV. MEDVERKANDE:
INSPELNINGSÅR: 2009-11-01, 12.30
FORMAT: mp3
OMSLAG: http://www.kontrollrummet.com/forum/Themes/Musiconica/images/logo.jpg

Jag är ju ingen synthfantast men inspirerad av Ocean denna morgon forskade jag lite i vilka synth-ljud som finns i Logic - Det visade sig vara så många att hälften hade varit dubbelt för mycket.
Nåja det blev en liten illustration av hur det känns denna morgon - inget allvarligt dock  :D
Stal hälften av namnet för att visa den gemensamma utgångspunkten

mixuz:
Morgonen verkar ha varit lite kaotisk  ;)  Om du tar bort hälften av sytharna  låter det nog bättre i mina öron..  :)

martinm:
Känns det alltid så här på mornarna? Du kanske borde uppsöka läkare :lol:
Närå, det var sköna ljud i ett trevligt kollage. Tycker kanske inte att trancesynten på slutet passar in dock.
 :P

cykeln:

--- Citat från: mixuz skrivet 01.11.2009, 14:10:12 ---Morgonen verkar ha varit lite kaotisk  ;)  Om du tar bort hälften av sytharna  låter det nog bättre i mina öron..  :)

--- Slut citat ---
Du ha rätt - beror nog på gårdagen - antagligen också i mina  :D
Tack för lyssning och kommentar!

cykeln:

--- Citat från: martinm skrivet 01.11.2009, 14:14:39 ---Känns det alltid så här på mornarna? Du kanske borde uppsöka läkare :lol:
Närå, det var sköna ljud i ett trevligt kollage. Tycker kanske inte att trancesynten på slutet passar in dock.
 :P

--- Slut citat ---
Närå, men på söndagarna händer det då och då  :D
Du har nog rätt med trancesynthen - så här blir det när jag direktkomponerar - vad som helst slinker med  :D
Tack för lyssning och synpunkter!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion