Forum > Demolåtar
Cykeln - Got
flabb:
Nåt andningsljud i början som kan klippas bort kanske.
Låter skitbra, först tänkte jag att det var lite knäppt sjunget men det passar bra ju längre låten går.
Skönt sväng, kan inte låta bli skaka på bena.
Passande gurasolo, kanske skulle föredragit nåt annat än det burkiga ljudet men vad gör det. Kul slut.
Mer sånt här :)
cykeln:
Sorry guys - mer som jag inte svarat på här ....
eq
Stort tack för det! "Tilltalande kaos" tar jag särskilt till mej!
Lyxvarianten
Vet tyvärr inte vad bitpop är - men ett plus är alltid ett plus
Tack!
HM
Tack Mikael! Den här killen har fått hela sin situation på loftet
hogge
Tack - men lite märkligt ändå att en självmordslåt kan låta kul! :o :D
martinm
Lennon känns bara bra! Men Spears?
Ett charmigt självmord alltså? :D
Rattle
Det där sista tar jag till mej och lägger under kudden i natt - TAck!
flabb
Det är knäppt sjunget för att killen sitter i en knäpp situation
burkig situation - burkigt ljud :D
Mer ... hmm.....
MaxB:
Så du har haft besök av Brian Eno du, de var visst han som hälsade på och inspirerade.
Kul du Cykeln!
cykeln:
--- Citat från: MaxB skrivet 22.11.2009, 19:14:40 ---Så du har haft besök av Brian Eno du, de var visst han som hälsade på och inspirerade.
Kul du Cykeln!
--- Slut citat ---
Tack
ja självmordslåtar ska vara kul! :D
BE har jag inte lyssnat på så mycket så jag vet inte ...
karl:
Efter att ha varit ganska frånvarande här på forumet under sommaren och hösten så lyssnar jag på denna....vet inte om man blir fartblind(läs ljudblind/döv) för vad som verkligen är bra här på forumet, när man är inne här och addictive...skönt att haft ett reelt break och kunna lyssna mer nyanserat och villkorslöst.Underbart att lyssna till bra musik som borde spridas långt över gränserna än vad detta forum förmår.Och denna låt förtjänar verkligen det, oerhört kompetent låtskriveri och bra framfört...gillar ljudbilden och formen på låten , bra text som snappar tag i den känslan som tränger sig på ibland när man börjar fundera över meningen med livet. Får värsta Adrian Belewvibbsen från gitarren och lägger nog då till en av mina största musiker David Byrne. Jag tycker detta låter fräscht i mina öron mest pga melodi,harmoni,arrtänket som sticker ut från mycket annat jag lyssnar på här.Detta är i en helt klass för sig eller typ alla dina låtar som med sinnrik passion är skrivna med en slags övertygelse om att du har något att förmedla.nice / karl
(värsta utlägget :unsure: men det har jag velat säga länge men inte kommit till skott så nu när jag fick en stund över ;) ....and....it's only my opinion)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida