Forum > Demolåtar

karl-tid ny mix

<< < (3/9) > >>

Eddi:
Jepp man får en helt annan inställning till låten nu efter den här uppluftningen - och när den är slut längtar man efter att den ska fortsätta med lite dubbla takter och trummor och så vidare.
Nu kanske pianot nästan blev lite slamrigt och basdelarna lite anonyma med gitarren framgick betydligt bättre - föredrar dock alla dagar denna version.

jonnerstone:
Japp mycket bättre sång. Men jag tycker den lutar lite åt höger...inbillning??? Nån annan som känner likadant?? Och låten distar till fortfarande på sina ställen. Kanske sänka masterregeln lite innan limitering??

Dividend:
Svårt att skapa musik som bär upp en sådan text, som lätt kan tolkas som "inställsam", "sentimental" om den tolkas fel av kompositör/sångare. Vissa kan tycka det t ex jag ibland, men du lyckas. Och det tyder ju på en väldans begåvning.

Jo, du kan sjunga och är bra på gitarr också :) Har inget uppbyggligt att komma med. Tycker detta sparsmakade arret funkar bra. Hade iofs gärna sett en flöjt som spelade korta fraser kontrapunktiskst, eller "förstärkande" av sångmelodin..

Bra!

Clemens:
Hello!

Underbara harmonier!.. härligt!...men måste säga att jag helst hör dig på engelska..vete fasen varför, men då är magin fullständig../C

Avslappnad:
Rackarns bra låt! :) Du sjunger annorlunda men ändå väldigt bra även på svenska, tycker jag. Mixen är jag inte riktigt överens med, kass lyssning dock.

Gjorde en A/B lyssning på dig och Equality och skulle vilja höra er samtidigt i en låt, tror att rösterna kan bli riktigt häftiga ihop.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion